• Ik ben gisteren aan een storie begonnen en hebt nu al 16 abos wat een record is van al mijn stories ooit! maar ik wil graag in de spotlight. Maar ja ik durf niet aan mijn moeder te vragen of het mag (moederskindje) Dat is best jammer. Misschien als ik veder ben doe ik het. miss wil mijn moeder dan ja zeggen. Maar het is natuurlijk jammer.

    Als je een eigen mobiel hebt kun je zelf sms'en. Dat doe ik ook. Daar komen ze niet achter als je je sms'jes op tijd verwijdert. In het begin durfde ik het ook niet maar nu doe ik dat regelmatig.

    ja dat kan maar ik kan slecht liegen en voel me dan schuldig. Ik wacht wel even mis komen er wel veel op af!

    GossipSas schreef:
    ja dat kan maar ik kan slecht liegen en voel me dan schuldig. Ik wacht wel even mis komen er wel veel op af!


    Maar je liegt toch niet? Ik zeg altijd maar als je het niet gevraagt hebt kan ze nooit nee zeggen. En als je het een keer hebt gedaan en je mag niet tja dan heeft ze het je pas verboden. Maarja ik zou het gewoon vragen!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    (...)

    Maar je liegt toch niet? Ik zeg altijd maar als je het niet gevraagt hebt kan ze nooit nee zeggen. En als je het een keer hebt gedaan en je mag niet tja dan heeft ze het je pas verboden. Maarja ik zou het gewoon vragen!


    Inderdaad.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell