• Mijn mentor vond dat ik een concentratiestoornis had, vorig jaar, toen ik in de eerste van het MBO zat. Dat zei ze, en ze wilde dat ik een gesprek zou hebben met iemand van de DIA om erover te praten ofzoiets. Vervolgens doet ze niets. In het midden van het tweede schooljaar heeft ze eindelijk een formulier ervoor ingevult. Er stond dus ook op dat ik me kon laten testen op discalculie (rekendyslexie) wat ik al meerdere keren had aangegeven. Dat zeg ik dus, maar dat wordt genegeerd. Een paar weken later word ik opgebeld, dat ik niet op de afspraak was komen opdagen. Ik had dus geen bericht gekregen, bleek dat die gast het naar mijn oude emailadres had gestuurd, maar ik heb allang ee nieuwe waar mijn mentor ook vanaf weet. Dus ik mail de email door van mijn oude naar mijn nieuwe adres, stuur een mail naar hem voor een afspraak, krijg nooit iets terug. Ik meld het bij mijn mentor, zegt ze dat ze hem gaat bellen. En een paar weken later zegt ze dat nog eens. NU eindelijk heeft ze het gedaan, hij heeft gebeld en ik heb een week voordat het schooljaar eindigd een afspraak. YES, dan hoef ik nog een heel jaar.
    Ik heb trouwens geen concentratiestoornis, dat is nooit eerder iemand opgevallen ook. Ik vind het gewoon saai om 2 uur te luisteren naar iemand die op universitair niveau zit te lullen over 1 onderwerp en verwacht dat wij dat zomaar begrijpen enzo.

    Zo, dat was niet alles eigenlijk. Maar dat bespaar ik jullie =3 bedankt voor het lezen.


    Your make-up is terrible

    ohh 80

    Gosh, jou mentor lijkt op de mijne. ._. Ik haat het als mensen langzaam zijn, en als het dan weer fout gaat (terwijl het niet jou schuld is) en aaaaaah. Ik begrijp je best. :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Noou er zijn heel veel van die leraren en zo die wel zeggen, maar niet doen. dat is gemeen.


    It ain't broke, so don't fix it.

    ik begrijp je wel:P 2 uur is heel lang.


    Some angels have no wings.