• ik moet dus naar het clb niets aan de hand zolang ik bij vannessa mocht gaan, maar nu is zij in zwangerschapsverlof en haar vervangster (de vanlanckerseut dat is haar bijnaam) is zoals haar bijnaam als zegt
    1) een seut,
    2) ze kent mijn moeder
    en
    3) ik passeer haar iedere maandag, donderdag en vrijdag.
    en mijn danscoach gaat mij zaterdag vermoorden algezien ik 6 weken in het gips heb gezeten. en dus niets heb kunnen doen.

dus...om dit topic zinvol te maken maken julie zo wel eens iets mee dat je bij een maatschappelijk werk(st)er moet gaan en dat die persoon een seut blijkt te zijn of dat je die persoon gewoon niet leuk vind en voor wat worden julie wel eens vermoord waar je dus niets aan kan doen?

xXx

Change, the only good thing in this world.

Als wij met het CLB moeten praten of op onderzoek gaan is dat tijdens de schooluren.
    Laatste keer had ik mijn lenzen niet in en was ik mijn bril vergeten, heel drama rond. x]

Succes. ^^

[ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 19:20 ]

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Ik heb best vaak ruzie met de GGZ-medewerkers waarmee ik praat. En ook de vertrouwenspersoon van school, die heb ik uit lopen schelden joh.. >.<

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

1. Schijt aan haar dan (Sorry kutbui X:)
    2. Jij kan er niks aan doen dat je in het gips zat?

Everything means nothing, if I ain't got you.

@ NorthKorea
    daar denkt mijn coach anders over, hij vindt dat ik maar niet zo lomp moet doen X'D

Change, the only good thing in this world.