• Ik zat gisteren Poseidon te kijken, maar ik herinnerde me allemaal dingen die ik dacht dat zouden gebeuren, maar ze gebeurden niet. Toen bedacht ik me dat het vast een andere film was, maar ik weet dus niet welke. (: Dus weet iemand uit welke film de volgende dingen komen:
    * Een joch dat alles opneemt terwijl ze 'ontsnappen'
    * Op het einde moet het reddingsteam een stuk uit de boot opblazen omdat ze vast zaten
    * Een freak die de boel saboteerde en uiteindelijk naar beneden valt.
    lol, meer herinner ik me niet meer. :')

    ik weet het niet:X


    Keep on smiling

    Ik weet welke film je bedoelt.
    Mijn broertje dacht ook dat Poseidon die film was. x]
    Op het einde laten ze een deel van de romp exploderen om naar buiten te gaan.
    Ik zal meezoeken. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yesh, ik weet welke je bedoelt, maar ik kan niet op de naam komen ,___,

    Er zijn twee Poseidon films dacht ik.
    Misschien is het die andere?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Volgens wikipedia is er naast Poseidon ook nog The Poseidon Adventure, hier is het ongeveer hetzelfde verhaal. Maar we zagen gisteren ook dat er veel elementen hetzelfde waren, maar ook verschilden.
    Gister zat dat jongentje vast aan de grond aan de piano en werd opgevangen in de gordijnen, in de andere film ook. Maar in de film van gister ontsnapten ze via de trap en in de oudere via de kerstboom.
    Dus ik denk dat het 'The Poseidon Adventure' is. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Volgens wikipedia is er naast Poseidon ook nog The Poseidon Adventure, hier is het ongeveer hetzelfde verhaal. Maar we zagen gisteren ook dat er veel elementen hetzelfde waren, maar ook verschilden.
    Gister zat dat jongentje vast aan de grond aan de piano en werd opgevangen in de gordijnen, in de andere film ook. Maar in de film van gister ontsnapten ze via de trap en in de oudere via de kerstboom.
    Dus ik denk dat het 'The Poseidon Adventure' is. =P

    Jep, ik heb op wiki gekeken en zag dat het met een terroristische aanslag was, wat indd klopt nu ik erover nadenk. (: bedankt! ;d