• Mijn ex van een jaar geleden en een vriendin van nu zijn een beetje aan het 'flowen' met elkaar en mijn vriendin heeft al toegegeven dat ze hem erg leuk vind.
    En hij haar ook.
    Ik vind het wel leuk voor ze en zo, maar toch.. Tja. Ik vind het ook wel weer apart. Het is niet zo dat ik gevoelens heb voor mijn ex, dat niet. We zijn gewoon goede vrienden. Maar toch weet ik niet hoe ik me moet gedragen :/
    Heeft iemand ook zoiets meegemaakt? Hoe ga je daar mee om? Want ik weet bijna zeker dat mijn ex dan leuke dingen tegen me zegt van wat ze hebben gedaan en zo, en dat zit ik achter de computer van ja.. leuk!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt, eerlijk gezegd. Maar ik lees je berichtje nu al drie keer over en..weet je zeker dat je hem niets meer vind?


    Vainglorious

    Nee, echt niet, haha. Het voelt gewoon raaar. Das alles (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nou dan, het is niet dat je er iets aan kan doen dat ze elkaar leuk vinden en misschien vind je het idee gewoon raar dat hij haar leuker vindt als lief, dan jou :Y)


    All was well.

    Ik begrijp je wel hoor: jullie hebben elkaar graag gezien en nu -een tijdje na jullie breuk- maakt iemand anders (met name jouw vriendin) hem dolgelukkig. Nu zal het even moeilijk zijn om het te accepteren, maar binnenkort ben je het al helemaal gewoon. :3


    Only losers can act the way you do

    Mijn ex ging na drie dagen met mn beste vriendin, dus ik snap wel een beetje wat je nu voelt. Het is allemaal een beetje verwarrend, maar je moet je gewoon bedenken dat jij en hij nu voorbij zijn, en dat je beiden verder gaat met je leven. Ok, het gaat niet fijn zijn als hij je steeds vertelt wat ze gedaan hebben, maar na een tijdje raak je er wel wat beter aan gewend.

    Cappuccino schreef:
    Ik begrijp je wel hoor: jullie hebben elkaar graag gezien en nu -een tijdje na jullie breuk- maakt iemand anders (met name jouw vriendin) hem dolgelukkig. Nu zal het even moeilijk zijn om het te accepteren, maar binnenkort ben je het al helemaal gewoon. :3

    Cappuccino schreef:
    Ik begrijp je wel hoor: jullie hebben elkaar graag gezien en nu -een tijdje na jullie breuk- maakt iemand anders (met name jouw vriendin) hem dolgelukkig. Nu zal het even moeilijk zijn om het te accepteren, maar binnenkort ben je het al helemaal gewoon. :3


    If you believe in yourself anything is possible