• Maandag begin ik met wiskunde, met mijn toetsweek. Dus ik ben nu bezig met wiskunde, maar ik vind het moeilijk!
    Het is wiskunde A, en ja ik weet het, in het algemeen is dat makkelijker dan wiskunde B. Maar wiskunde B vind ik juist zó makkelijk, en A totaal niet. En ik sta nu een 8 op mijn rapport voor het eerst in drie jaar, en door deze toets wordt dat een 7 :/ (Oké ik klink nu als een nerd, haha.)
    Want voor twee wiskunde B toetsen had ik een 9,6 en 8,6, en voor wiskunde A had ik een 5,6. :/
    Eeeeeeeeeh.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Waarom heb je dan geen wiskunde B gekozen?

    En een 7 is goed hoor, ik sta gemiddeld een 4.5 ofzo :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    iel, maandag heb ik ook wisA, en ik ben slecht:O
    en dat van jou klinkt nog wel oke xD, jij staat tenminste een 7 dan:O.... ik sta nu een 4,9 (A)

    maar iig; goodluck met de toets!(H)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Highway schreef:
    Waarom heb je dan geen wiskunde B gekozen?

    En een 7 is goed hoor, ik sta gemiddeld een 4.5 ofzo :Y)

    Nou, ik zit nu in de derde en zo, maar met het profiel dat ik ga kiezen kon ik geen wiskunde B kiezen, alleen A. Dus dan wordt het A, aangezien ik het wel belangrijk vind om wiskunde te hebben voor de komende volgende jaren. Dus ja. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, mij lijkt Wiskunde B ook veel makkelijker. Wiskunde A is zo saai, en daardoor wil ik vaak ook niet mijn best doen om het te begrijpen.


    Life is hard and then we die

    Maar als je goed staat voor wiskunde, kun je Wiskunde B kiezen, maakt niks uit welk profiel je hebt.
    Stiekem doe ik namelijk ook wiskunde B (nerd)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Maar als je goed staat voor wiskunde, kun je Wiskunde B kiezen, maakt niks uit welk profiel je hebt.
    Stiekem doe ik namelijk ook wiskunde B (nerd)

    Oeh, hoe doe je dat dan?:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wiskunde B, rotformules -faints-
    Balen dat je dan geen B kan kiezen, ik ken meer mensen met jouw voorbeeld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben ik even blij dat ik wiskunde B kan kiezen. Ik vind dat ook makkelijker;) Balen dat jij het niet kan kiezen...


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb maandag ook wiskunde. -cryyyy-

    ik ga wiskunde A doen, want ik kan alleen in CM wiskunde A doen x'D, maar dan nog als ik NG zou gaan doen -daar twijfelde ik eerst over- dan had ik nog steeds A gedaan (A)

    En van het vorige hoofdstuk snapte ik ook nei zo veel,
    waar we nu mee bezig zijn, wel, gelukkig (A)

    Ik heb maandag ook wiskunde^^. Maar ik hou van wiskunde =) -als ik het kan tenminste^^-


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Highway schreef:
    Waarom heb je dan geen wiskunde B gekozen?

    En een 7 is goed hoor, ik sta gemiddeld een 4.5 ofzo :Y)


    Ik ook :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik heb dinsdag wiskunde >.< Twee-uurs toets >.< Over al dat afgeleide gedoe enzo.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Duitslandx schreef:
    Ik heb dinsdag wiskunde >.< Twee-uurs toets >.< Over al dat afgeleide gedoe enzo.

    Mag ik die van jou doen? Dan doe jij die van mij! (nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    (...)
    Mag ik die van jou doen? Dan doe jij die van mij! (nerd)


    Haha, waar gaat die van jou eigenlijk over dan? Kansrekenen of zoiets in die richting? :Y)

    Maar gelukkig snap ik dat van die afgeleide wel (: Alleen ik sta nu ook een 8 voor wiskunde, maar ik denk niet dat ik hoger ga halen dan een acht, dus mijn gemiddelde gaat denk ik nog wel omlaag ):.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 19:19 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.