• Heeya

    Ik woonde in de stad Berlijn en ik ben er geboren. En ik vind het echt een mooie stad. Maar er zijn ook mensen die het een rotstad vinden.

    Dus daarom vraag ik, wat vinden jullie van Berlijn?

    Prachtstad of rotstad?

    x3


    Simple, but effective.

    Mooie stad ^^.

    - Ben er nooit echt voor de stad zelf geweest, maar reed er wel doorheen als ik met de auto naar Rusland ging.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 23:27 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Wel leeuk, maar na een tijdje als toerist heb je het er ook wel gezien.
    Zelf zou ik er best willen wonen, maar ze spreken er Dúits. -ik heb iets tegen vreemde talen-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb geen idee, ik ben er helaas nog nooit geweest. Ik ga er echter wel heen volgend jaar, met school.


    Life is hard and then we die

    Ik heb geen idee: ik ben er nog nooit geweest. :3

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 23:31 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik wil er graag heen, heel misschien wil ik er mijn stage gaan lopen. Bij Universal, dat is al eens iemand eerder gelukt op deze school, maar dan moet je echt super goed zijn, dus ik fa mijn best doen. Ik vind Berlijn een prachtstad <3


    -

    Berlijn is mijn überlievelingsstad.
    i love it<3

    x


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik ben er geweest een aantal jaar geleden en ik vind het er geweldig, en de mensen die daar in die winkels werken zijn super lief xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Het is een schande, maar volgens mij ben ik er nog niet geweest.
    Ik ben wel al in Duitsland geweest, maar Berlijn zelf weet ik niet, maar denk het niet...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Best wel mooi maar je kan er nog goed zien dat er oorlog is geweest en het is er best grauw.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Berlijn is geweldig!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    eerlijk gezegd vind ik het niet echt speciaal.. de brandenburgertor, unter die linden en die hoge toren waar je in kan zijn echt vet, maar inderdaad ik vond het er erg grauw uitzien allemaal en je merkt echt dat de oorlog zijn handafdrukken heeft achter gelaten


    Love is overrated

    Prachtstad! Beste hoofdstad die ik tot nu toe in Europa heb gezien. Ivan houdt van Berlijn!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben er nog nooit geweest, maar Berlijn staat hoog op mijn lijstje. Ik móet er gewoon heen.


    I am an idiot, I move.

    In Berlijn is er trouwens een x-tra-x. -krijgt jeuk in handen- En een Myste-nog wat :9~


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hou van Berlijn.
    Ben er in februari voor vier dagen geweest..
    En ik zou er wel kunnen wonen denk ik.
    Ik wil zo graag terug, maar dan eens in de zomer. Want in Februari lag het er vol sneeuw D: