• Weee, 't regent buiten [ en ik moet werken natuurlijk, weg 'buiten speel uurtje'): ] en ik vind dat echt fijn. :'D

    Zijn er nog meer mensen hier die regen fijn vinden of dan hun meeste inspiratie krijgen?
    Of die het gewoon lekker vinden om door de regen te rennen? :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vind het ook fijn,tenzij het koud is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja inderdaad, 't moet niet té koud worden! :P
    Maar zoals het nu (hier in R'dam tenminste) is vind ik het heeeerlijk. :P
    Zelfs al stort het echt kei- en keihard naar beneden nu! :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik houd van regen ^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik haat regen. Haha alles word erdoor verpest. Naja dansen in de regen is wel leuk, maar dan alleen motregen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Neen, ik haat regen! Dat is zo nat en koud. .__.
    Enenen ik wil zomer! x( Allé, ik wil het juiste weer met de juiste seizoenen! .__.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind de regen echt heerlijk! Om ernaar te luisteren, om er doorheen te lopen of te fietsen, maakt niet uit! Ik krijg er inderdaad ook altijd inspiratie van. Maar dan moet het wel echt regenen en niet zomaar een beetje miezeren. Heerlijk!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik haat regen..
    En ook als het regent wie mag er dan weer me de hond naar buite --" ik natuurlijk..
    Ma bon :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ik niet, omdat ik eigenlijk folders moet lopen. En ik dus vroeg of laat zeiknat ga worden..


    it's so empty living behind these castle walls

    Illumination schreef:
    Neen, ik haat regen! Dat is zo nat en koud. .__.
    Enenen ik wil zomer! x( Allé, ik wil het juiste weer met de juiste seizoenen! .__.

    nog 13 daagjes wachten dan:9~

    jaa, vroeger ging ik altijd waneer het regende buitenspelen


    The way we live, is the way we die

    Nee ik haat regen ><

    Want het regent altijd als ik buiten ben -zucht-

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 16:18 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Als ik ergens chagrijnig van word dan is het wel regen. Om erdoor te fietsen dan.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 16:26 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    nu vind ik het wel fijn.
    maar dat kwam toevallig omdat we eerder uit waren emt gym want het regende. :Y)
    maar het was wel lekker want het was egt super benauwd. :Y)
    dan vind ik de regen wel lekker namelijk. (flower)


    Life is a beautiful struggle

    Ik hou ook van het geluid van regen en onweer. Het kalmeert me. Maar als ik er zelf in loop buiten, denk ik: Nou kappen met die stomme regen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Toothless schreef:
    (...)
    nog 13 daagjes wachten dan:9~

    Kan jij in de toekomst zien? ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.