• Heey lieve mensjes <3

    Ik wil al zooo graag een lippiercing,en ik heb alles geprobeerd bij mams,maar niks werkt,en nu wil ik een keertje een fake lippiercing in doen en dn heel gwn op de bank gaan zitten,kijken hoe ze reageerd :')
    Maar dan heb ik natuurlijk wel zo'n piercing ding nodig,maar waar kun je die halen?

    En ik ga hem heus niet naar school dragen hoor:P
    Gwn even thuis in doen haha

    Dus weet jij het?Zeg het me

    xx

    Owja en magneetjes werken bij mij niet,die vallen steeds af:S


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Misschien bij de Claires, daar had ik er volgens mij eentje gekocht. Anders koop je gewoon zo'n ringetjes oorbel (kleintje) en dan buig je hem een beetje. Lijkt net echt.


    Your make-up is terrible

    bij claire's kun je van die nepdingen kopen

    heb ik ooit eens gedaan en t viel ze niet eens op xD

    HAHAHH. vertel maar snel hoe ze reageerden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat ga ik ook maar eens doen. Ik wil een lippiercing laten zetten maar mijn ouders vinden dat raar ofzo I guess. Kijken hoe ze gaan reageren idd x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    haha ik heb dat ooit eens zelf gestekt bijme in mijn lip, ik lag plat van het lachen xd


    Keep on smiling

    Claire's, ja. Ik had een keer zo'n neppe bovenin m'n oor vastgemaakt en die groeide helemaal vast en het raakte ontstoken xD Men, wat deed het pijn om die eruit te halen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    k weet wel een winkel maar k denk niet dat ze die in nijmegen hebben

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 21:39 ]


    If you believe in yourself anything is possible

    Feest winkel ?? :D

    Gewoon bij de Claire's.


    Alis volat propriis.

    Elphaba schreef:
    Claire's, ja. Ik had een keer zo'n neppe bovenin m'n oor vastgemaakt en die groeide helemaal vast en het raakte ontstoken xD Men, wat deed het pijn om die eruit te halen.

    That really scares meh .__. Nee serieus, ik haat die nepdingen. Maar bij de Claire's kun je ze inderdaad goedkoop kopen.


    You move me ......... Kurt

    Bij de Claire's hebben ze clip-on ringetjes die je om je lip kan doen, ze gaan wel na een tijd enorm veel pijn doen dus hou ze niet te lang in...

    Ook heb je bij de Claire's magnetische oorbellen, als je een pakje koopt met meerdere magnetische oorbellen erin en je zet 3 magneetjes aan een bolletje en doet ze tussen je lip dan blijven ze ook zitten (gaat ook pijn doen na een tijdje dus ook niet te lang inhouden)


    dream, dare, fly!

    ik had mijn oorbel eens rond mijn lip gedaan, leek net echt

    Wil ik ook mja


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.