• Ik kan het niet aan!!
    Ik ben binnenkort 3 maanden samen met mijn vriend en ik ben heel blij, alleen het zijn examens en ik ga hem weinig zien,, ik kan niet weg met die stomme krukke (heb iets aan mijn enkel) ik moet op 3 weken tijd minimum 3 keer naar het ziekenhuis) en hij vertrekt op 30juni voor 2 maanden naar Monte Negro!!! :'(
    Ik weet gewoon niet of ik wel zolang zonder hem kan... Ik kan nu al geen week zonder hem :(
    Wat moet ik in godsnaam doen?!?!

    Xx(K)

    Edit: hij laapt daar door de dag en gaat dan 's nachts met zijn vrienden uit :S En ik heb enkele van zijn vakantieliefjes gezien (exen) en dat zijn gewoonweg fotomodellen,, snappie??

    [ bericht aangepast op 6 juni 2010 - 20:42 ]

    Gelukkig is er zo iets uit gevonden als het telefonieschnetwerk xD


    When words fail music speaks

    er bestaat zoiets als internet, telefoons enzo.
    Dus ik denk dat jullie daar heel nuttig gebruik van moeten gaan maken (krul)
    en misschien is het daarna wel dat je dan zo erg naar elkaar verlangt, dat het nog leuker is -ik zeg maar iets ;x-

    Allereerst, het is niet omdat je vriend vroeger vakantieliefjes had, dat dat betekent dat hij die nu ook gaat hebben, als hij van je houdt, moet je hem (leren) vertrouwen. Jah, dat is heel moeilijk, dat weet ik ook.
    Je moet je vriend dit plezier wel gunnen, ok, je moet hem twee maanden missen, maar je ziet hem toch terug?
    Het wordt moeilijk, maar je moet misschien vragen of hij af en toe natuurlijk ook op internet wil komen, zodat je toch eens met hem kan praten, of telefoneren met zo'n telefoonkaarten? Misschien maakt dat het wat beter.

    Voor nu, spreek zoveel mogelijk met hem af, zoveel als je kan en geniet van de dagen dat je hem nog dicht bij je hebt.(flower)

    Spreek je hem nooit op msn? Of bel je hem nooit eens of sms? En vakantie liefdes duren nooit zo lang en als hij met jou is, dan doet hij dat vast niet joh ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    koop een webcam


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    en bel en mail veel


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    stuur foto's naar elkaar


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    doe veel met je vriendinnen
    Ik bedacht steeds meer


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Foor schreef:
    doe veel met je vriendinnen
    Ik bedacht steeds meer

    Ik heb een webcam en foto's en al wat je wilt,, maar hij heeft daar geen internet :S miss 1 of 2 keer per maand maar ofzo :( Het is gwn stom!!! :'(

    Jeetje, ik vind dat best moeilijk te begrijpen...
    Mijn vriend woont in Nieuw Zeeland, wat 48 uur reizen is. En nog houden we al 2,5 jaar van elkaar en hebben we een goede vaste relatie.

    Je overleefd het met gemak hoor, geloof me, je kan toch msn-en met elkaar en bellen.

    Zie het als een uitdaging, die je hoe dan ook wilt overwinnen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    gelukkig voor jouw zijn er 2 uitvinden gedaan: telefoon&internet:Y)


    If you believe in yourself anything is possible

    Of je kunt brieven schrijfen (mits de post een beetje snel gaat):X


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ga mwt hem bellen,cammen of zo ? :P


    Have funn!!