• Ik heb me vandaag toch een dag achter de rug.
    Vanmorgen vroeg opgestaan, om 10 uur moest ik bij mijn oma zijn, want we hadden familiebezoek uit Oostenrijk. Dus wij daarheen. Het was echt leuk! Mijn tante was er, en mijn nichtje van veertien. Mijn nichtje bleek dus ook twilight lezer/kijker te zijn. Dus wij het hebben over twilight, haha XD
    Daarna de hele dag met Utrecht geweest met wat mensen van quizlet. Het was zoooo gezellig! Het was heerlijk weer, en we hebben zoveel plezier gehad. En we waren melig, haha, niet normaal! Daarna nog in een tapas restaurant gegeten. En toen moesten we helaas alweer naar huis. Het was echt super gezellig meiden! Snel weer doen!
    En toen ik thuis kwam, bleek de hele familie er nog te zijn, inclusief Oostenrijks familiebezoek! Dus heb ik mijn nichtje mijn kamer nog even laten zien. Eventjes mijn posters geshowd. Verteld over het feit dat ik Tokio Hotel luister. Ze bleek er zelf niet zo weg van te zijn, haha. Echt, ik heb zo veel lol met haar gehad, en ik vond het zo jammer dat ze wegging. Toen heb ik dus even snel een facebook account aangemaakt, zodat we in contact kunnen blijven, aangezien zij geen msn heeft! Blaaah, nu mis ik 'r XD En ik vind dat ik van de herfst met mijn oma naar Oostenrijk ga. Al duurt dat nog heel lang. Muuuuh.
    Een ontzettend leuke dag, om niet te vergeten!
    - En hoe was jullie dag?


    Life is hard and then we die

    Jij gaat nog een verslag maken toch? :'D
    vandaag was tooooop <3


    -

    Vandaag was zeker gezellig <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Vandaag was zeker gezellig <3


    Wie du mir, so ich dir.

    mijn dag gister was weeeeird (A)

    Mijn dag was geweldig : D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nog niks beleefd :'D. Ben net wakker.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gisteren een lange dag gehad. Eerst de hele ochtend shoppen en daarna een vriendin geholpen met inpakken, want ze gaat binnenkort verhuizen. Daarna moest ik nog huiswerk maken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Damonisme schreef:
    Nog niks beleefd :'D. Ben net wakker.


    Hope goes lost but never dies.

    Ahw, wat leuk!
    Gister heb ik niet zoveel gedaan, behalve gewakeboard en ik heb liggen zonnen.
    Vandaag net wakker, en ik denk dat ik nog eens ga wakeboarden, misschien wel twee keer.:9~
    En verder huiswerk maken. ><


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?