Wat begon als een rotdag is voor mij uiteindelijk toch nog super leuk geworden!
Ik ben nu na 5 jaar weer een oude vriend uit de 1e klas tegengekomen, waarvan we op school eigenlijk dachten dat hij overleden was omdat hij ineens niet meer op kwam dagen en niemand ons ooit wat heeft verteld.
Nu blijkt dat hij 3 jaar vast gezeten heeft voor mishandeling van iemand toen die zo'n beetje iedereen terroriseerde. (speciaal onderwijs heah, daar is dat dagelijkse kost, haha)
Het leuke is echter dat hij onwijs opgeknapt is en nu een leuke, hardwerkende, eerlijke, rustige jongen geworden is!
Heb een leuk gesprek gehad, alleen het enige echte nadeel van het gesprek, was dat ik hem moest vertellen dat de jongen die toen zijn beste vriend was al een paar jaar geleden overleden is in een auto-ongeluk.
Dat wist hij niet omdat hij toen vastzat, en hij heeft nog jaren gezocht naar die jongen.
Maar voor de rest was het super leuk en heb ik één van m'n beste maatjes terug! (Hij woont ook in de buurt sinds kort dus )
... I know, 't heeft geen maatschappelijk nut om dit te vertellen, maar ik moest 't gewoon kwijt!
I'm so happy!
[ bericht aangepast op 3 juni 2010 - 19:28 ]
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell