• Edit 2:
    Ik ben erover uit ik doe morgen mijn Valerius shirt aan (: Hij is net klaar en gelukt dus ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen (: Thx voor het stemmen en de tips!


    Okey lieve kinders ik heb jullie hulp nodig want ik weet niet wat ik zaterdag aan moet doen [a]

    Ik ga zaterdag naar Valerius voor de 4e keer en ik kom maar niet eruit welk shirt ik aan zou doen...

    Optie 1:
    *klik* mijn roze shirt zoals op die foto (zonder die zwarte eronder met lange mouwen want het word warm), het punt is die heb ik al 3 keer aangehad als ik naar Valerius ging...

    Optie 2:
    *klik* mijn Nirvana shirt zoals op die foto. Jesse (de zanger) is een enorme fan van Nirvana, zoals zijn broer zegt: Jesse loves Nirvana! :9~

    Optie 3: Een poging doen tot een shirt maken met Valerius erop alleen weet ik niet of dat wel gaat lukken voor vrijdagavond... Eerlijk gezegd denk ik van niet aangezien ik enorm druk ben met school deze week, dus als dat niet lukt zit ik nog met mijn "dilema" *kuch kuch* :')

    Edit optie 3:
    Misschien toch haalbaar met wat speciaal papier dat ik nog heb voor op t-shirten dit ontwerp op een zwart shirt: *klik*, de linkerkant is de voorkant en de rechterkant de achterkant (:

    Twee enorm goede vriendinnen van me die ik ken via Valerius die vinden dat ik voor het Nirvana shirt moet gaan omdat Jesse daar een enorme fan van is x'D

    Dus stemmen allemaal en dan krijgen jullie een koekje [a]
    Optie 1 - Roze shirt:
    Optie 2 - Nirvana shirt: ||||||||||
    Optie 3 - Poging tot Valerius shirt (wat bijna niet haalbaar is): |||

    [ bericht aangepast op 4 juni 2010 - 23:12 ]


    dream, dare, fly!

    Die van Nirvana :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nou, dat roze shirt zou ik niet doen, omdat je dat al aangehad hebt. Dat tweede denk ik ook niet, omdat je dan bij VALERIUS staat met een NIRVANA shirt. Dat vind ik niet logisch. x]

    Maar ja, dan blijft optie 3 over.xd


    everything, in time

    Nirvana. (:

    Scrabble schreef:
    Nou, dat roze shirt zou ik niet doen, omdat je dat al aangehad hebt. Dat tweede denk ik ook niet, omdat je dan bij VALERIUS staat met een NIRVANA shirt. Dat vind ik niet logisch. x]

    Maar ja, dan blijft optie 3 over.xd


    Hmm jaah dat is ook wel weer zo :')


    dream, dare, fly!

    Ik zou voor nu je Nirvana shirt doen, en voor een volgend concert een shirt maken met Valerius erop (trust me, bands vinden het tof als je dat doet)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nirvana


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    nirvana!


    Change, the only good thing in this world.

    Voiceless schreef:
    Die van Nirvana :Y)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Miauw schreef:
    Ik zou voor nu je Nirvana shirt doen, en voor een volgend concert een shirt maken met Valerius erop (trust me, bands vinden het tof als je dat doet)

    Indeed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Edit optie 3:
    Misschien toch haalbaar met wat speciaal papier dat ik nog heb voor op t-shirten dit ontwerp op een zwart shirt: *klik*, de linkerkant is de voorkant en de rechterkant de achterkant (:


    dream, dare, fly!

    Voiceless schreef:
    Die van Nirvana :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Edit 2:
    Ik ben erover uit ik doe morgen mijn Valerius shirt aan (: Hij is net klaar en gelukt dus ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen (: Thx voor het stemmen en de tips!


    dream, dare, fly!