• Ja, ik heb een vriend en die had 10 maanden met z'n vriendin en toen maakte ze het uit. Het ging allemaal nog redelijk netjes enzo, maar hij is er al 2 maanden non-stop emotioneel over aan 't lullen. Ik ben het nu echt een beetje zat aan 't worden. :X
    Ooit weleens iets vergelijkbaars gehad?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jazeker, met mijn male-best-friend-forevaaah.

    Nee oké. Ja, met een vriend van me. Maar niet voor twee maanden :/
    Weet je wat je moet doen (als je het al niet gedaan hebt) zeggen: -naam-, je moet nu verder met je leven. Bladiebla. Hij zal toch verder moeten gaan met zijn leven, en niet in het verleden blijven hangen.
    Zoek een rebound voor 'm.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    Jazeker, met mijn male-best-friend-forevaaah.

    Nee oké. Ja, met een vriend van me. Maar niet voor twee maanden :/
    Weet je wat je moet doen (als je het al niet gedaan hebt) zeggen: -naam-, je moet nu verder met je leven. Bladiebla. Hij zal toch verder moeten gaan met zijn leven, en niet in het verleden blijven hangen.
    Zoek een rebound voor 'm.(krul)

    Ja maar weetje, hij zegt elke keer: Ja, als ik dít doe, kan ik het afsluiten. Dan heeft ie dat gedaan, komt er wéér een heel verhaal met allemaal geherkauw enzo o_o Is het nu heel egoïstisch dat ik zo denk?
    :X

    [ bericht aangepast op 1 juni 2010 - 17:24 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, met mezelf. Ik had 14 maanden verkering en 5 maanden liefdesverdriet. Ik snap dat je het irritant vindt, en ik snap dat je het raar vindt, maar hij heeft pijn, en dat blijft lang hangen na een lange relatie. In ieder geval, probeer zo weinig mogelijk te zeggen, knuffel 'm gewoon en zeg dat je het vervelend voor hem vindt maar dat jij er verder niets aan kunt doen. Sleep hem mee naar leuke dingen, zodat hij even niet aan haar hoeft te denken, dat werkt ook heel goed.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, met mezelf. Ik had 14 maanden verkering en 5 maanden liefdesverdriet. Ik snap dat je het irritant vindt, en ik snap dat je het raar vindt, maar hij heeft pijn, en dat blijft lang hangen na een lange relatie. In ieder geval, probeer zo weinig mogelijk te zeggen, knuffel 'm gewoon en zeg dat je het vervelend voor hem vindt maar dat jij er verder niets aan kunt doen. Sleep hem mee naar leuke dingen, zodat hij even niet aan haar hoeft te denken, dat werkt ook heel goed.

    Ja kijk, ik snap het, maar hij denkt niet meer aan haar, heeft geen pijn meer, maar hij haalt steeds weer oude koeien uit de sloot. Ik weet dan niet echt wat ik erop moet zeggen omdat ik er al 20x op geantwoord heb zeg maar :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Ja maar weetje, hij zegt elke keer: Ja, als ik dít doe, kan ik het afsluiten. Dan heeft ie dat gedaan, komt er wéér een heel verhaal met allemaal geherkauw enzo o_o Is het nu heel egoïstisch dat ik zo denk?
    :X

    Zeg dan: 'Wat wil je dat ik voor je doe of zeg? -naam-, ik kan je verder niet helpen. Of je houdt erover op en je gaat verder, of je zoekt een ander die je verhalen wilt aanhoren.'
    Klinkt hard, maar die jongen moet nu wel even verder gaan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    (...)
    Zeg dan: 'Wat wil je dat ik voor je doe of zeg? -naam-, ik kan je verder niet helpen. Of je houdt erover op en je gaat verder, of je zoekt een ander die je verhalen wilt aanhoren.'
    Klinkt hard, maar die jongen moet nu wel even verder gaan.

    Hmm ik ben bang dat ik 'm dan kwets, want het is wel een schatje en hij luistert ook altijd naar mij :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Hmm ik ben bang dat ik 'm dan kwets, want het is wel een schatje en hij luistert ook altijd naar mij :]

    Oooooh. Dan weet ik het ook niet meer. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    (...)
    Oooooh. Dan weet ik het ook niet meer. :/

    Ik denk dat ik 'm maar laat praten. Over een maand zal 't wel over zijn, hoop ik :]
    Toch bedankt voor je hulp he! :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben het eens met PUKKELxDING


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, met mezelf. Ik had 14 maanden verkering en 5 maanden liefdesverdriet. Ik snap dat je het irritant vindt, en ik snap dat je het raar vindt, maar hij heeft pijn, en dat blijft lang hangen na een lange relatie. In ieder geval, probeer zo weinig mogelijk te zeggen, knuffel 'm gewoon en zeg dat je het vervelend voor hem vindt maar dat jij er verder niets aan kunt doen. Sleep hem mee naar leuke dingen, zodat hij even niet aan haar hoeft te denken, dat werkt ook heel goed.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.