• Ik heb heel erg veel zin in 5 juni, maar aan de andere kant ook helemaal niet...

    Waarom ik wel zin heb in 5 juni:
    Ik ga dan voor de 4e keer naar Valerius, dit keer een instore in de Free Record Shop in Leidschendam en Sharona komt waarschijnlijk ook en dat is een heel lief meisje die ik bij de showcase van Valerius in de Universal Studios heb leren kennen! (:

    Waarom ik niet zin heb in 5 juni:
    5 juni is echt een kut dag voor mij! Een hele goede vriend van me heeft die dag zelfmoord gepleegd en zaterdag is dat dus 5 jaar geleden. Ik heb het nog steeds niet echt een plekje kunnen geven en heb het er nog steeds enorm moeilijk mee!

    Normaal ga ik dus 5 juni niks doen en blijf ik zo lang als mogelijk is in bed en de rest van de dag blijf ik thuis. Ik ben vaak die week van 5 juni helemaal er niet bij en die dag zelf ben ik nog al enorm emotioneel... Dit jaar is het dus voor het eerst in 5 jaar dat ik iets ga doen op die dag, iets leuks nog wel!

    En ik voel me nu best wel schuldig erover, ook al weet ik niet precies waarom... En ik ben bang dat ik die dag helemaal niet te genieten ben en ik in ga storten bij Valerius zelf, en dat is het laatste wat ik wil want dan voel ik me weer schuldig tegenover hun...

    Bah ik weet echt niet wat ik nu moet doen, ik ga sowieso wel want ik wil ze super graag weer zien, maar ik ga er nu ook steeds meer tegen op zien... :/


    dream, dare, fly!

    Je moet ervan genieten dat je weer naar Valerius kunt gaan! Die vriend van je zou je willen zien lachen, zien stralen.. Hij zou niet willen dat je om hem huilt. Je moet door met je leven en probeer het leuk te hebben, dat is wat hij zou willen.
    En ja, ik heb makkelijk praten.. Maar probeer het (: het zal je helpen als je probeert te genieten (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik zou het gewoon proberen, je kan altijd aan je vriend denken. Dit is niet gemeen bedoeld, maar ik denk dat hij het ook zou aanmoedigen.

    Misschien helpt het je wel een klein beetje om het een plaatsje te geven als je wat afleiding kan vinden op die dag.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wat JamiieStar is wat ik ook zou zeggen.

    Probeer dus om plezier te hebben, dat zou je vriend ook willen. Je moet proberen om voorzichtig verder te gaan met je leven, hoe moeilijk dat ook is.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Je vriend zou inderdaad willen dat je gaat. Hij wil jou zien lachen, plezier maken, ...!

    Geniet ervan en hou in je achterhoofd dat die vriend wil dat jij gelukkig bent. <3


    Let the Night embrace you

    Ik ga er denk ik gewoon heen en ik laat het wel allemaal over me heenkomen en er zo min mogelijk aan te denken en proberen gewoon veel lol te hebben (:

    Thx iedereen


    dream, dare, fly!

    JamiieStar schreef:
    Je moet ervan genieten dat je weer naar Valerius kunt gaan! Die vriend van je zou je willen zien lachen, zien stralen.. Hij zou niet willen dat je om hem huilt. Je moet door met je leven en probeer het leuk te hebben, dat is wat hij zou willen.
    En ja, ik heb makkelijk praten.. Maar probeer het (: het zal je helpen als je probeert te genieten (: