• Haha, gisteren begon zo'n dame op Twitter tegen me te praten, dat ze van België was en net zoals ik een ATL fan is. Dus ik zeg, ik ga beleefd doen, en reageren enzo. En dan ga ik kijken naar dat kind haar twitterpagina en zie ik dat die echt rare dingen tweet over haar vagina en Alex en weet ik veel wat. :'D En toen begon die ook een vriendin van me te tweeten en zeiden we dat we dat maar een freak vonden.
    Nu vandaag zitten we in engels en zeggen twee vriendinnen ineens tegen me Walking in circles until I obtain coffee.
    En ik wtf? oO Vragen ze of ik dat een leuk zinnetje vind. En ik was echt niet mee + ik zei ook dat ik het een dom zinnetje vond.
    En toen zeiden ze dat Alex Gaskarth dat getweet had, wat indd zo was, schoot me dan binnen.
    En dan zeggen ze zo Oh my god, I love coffee too!
    En dan valt mijn frank, die freak had dat naar Alex getweet. En toen viel nog eens mijn frank. Die freak waren gewoon mijn twee vriendinnen. :'D Ik vond het eigenlijk best beschamend, omdat het al de tweede keer is dat ik daarin loop. Eerst hadden ze op Netlog een account gemaakt van een of andere Sandy Huitehoeve ofzoiets die de bff is van Georg van Tokio Hotel. Oh my god, ik dacht gewoon dat dat ook zo'n freak was. Maarshit zeg, ik blijf maar in die twee hun stomme dingen lopen. Ik vind het zo achterlijk van mezelf. :'D

    Ik snap er weinig van. (krul)

    Maar, erin geluist worden, hmnn. Dat overkomt mij nu nóóit. (zip)

    he dit is een beetje onduidelijk:P

    xx


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Hehe, dat is best sneu. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Whehe, je doet me een goed idee krijgen. ;3


    Let the Night embrace you

    wait wut, ze hadden zich voorgedaan als iemand anders ofzo? :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Nebula schreef:
    wait wut, ze hadden zich voorgedaan als iemand anders ofzo? :'D

    Ja, als een Belgische All Time Low fan en die volgde me opeens op twitter en tweette iets naar me. :'D En ik vriendelijk, tweet iets terug. En vandaag laten ze zo subtiel merken dat dat hun was. (nerd) Ze hebben ook Josh van You Me At Six lastig zitten vallen, haha. :'D

    Haha beschamend maar zo hilarisch!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    TheInCrowd schreef:
    (...)
    Ja, als een Belgische All Time Low fan en die volgde me opeens op twitter en tweette iets naar me. :'D En ik vriendelijk, tweet iets terug. En vandaag laten ze zo subtiel merken dat dat hun was. (nerd) Ze hebben ook Josh van You Me At Six lastig zitten vallen, haha. :'D


    hahahah omg 8D link van het twitter account? :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Nebula schreef:
    (...)

    hahahah omg 8D link van het twitter account? :3

    Hierzo.

    Illumination schreef:
    Hehe, dat is best sneu. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik snap er niet veel van, maar als ik het goed begrijp ben je er in geluisd. ;p
    Achja, zulke mensen bestaan nou eenmaal en vinden het blijkbaar grappig mensen zo te neppen ;p


    your eyes are like stars in the night.

    Snap er vrij weinig van =x


    I don't need words to feel those lips.

    Ik snap 'm, haha xD
    Ben ik blij dat mijn vriendinnen dat soort dingen nooit bij mij doen, ik zou er glashard ingelopen zijn.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*