Hallo lieve lezer,
Ik ben hier niet om aandacht te vragen maar om iets van me af te schrijven, naar een 'anoniem' en 'luisterend oor' en misschien wat raad te vragen.
Al jaren lang leef ik in grote strijd met mijzelf. Doordat ik meer dan 14 jaar lang gepest ben op school ben ik in de problemen geraakt.
Ik heb een hoop, teveel eigenlijk, meegemaakt waar ik mee heb leren leven. Maar er zijn ook dingen waar ik niet mee kan leven.
Nu begint na een lange tijd eindelijk mijn leven weer vorm te krijgen, na maanden thuis gezeten te hebben zonder school en werk(nu dus werk).
Nu ik eindelijk alles weer op de rails krijg en langzaam naar mijn toekomst ideeën probeer toe te werken neemt de twijfel en onrust weer toe.
Ik ben bang dat ik iets fout zal doen ook al probeer ik dit te voorkomen. Of dat er iets anders gebeurd waardoor ik weer terugval in oude gewoontes of situaties.
Dit zijn dingen die mij 's nachts wakker houden en zorgen dat ik langzaam het gevoel heb dat het bijna niet anders kan dan dat deze cirkel eindeloos hetzelfde blijft.
Terwijl ik juist dacht hier eindelijk vanaf te zijn omdat ik hier al een tijd niet meer aan gedacht had, nu lijkt het wel een domino effect aan kopzorgen die weer omhoog komen...
Wat zouden jullie doen als je echt het gevoel hebt geen kant meer op te kunnen, in jezelf en je leven?
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell