• Ik kreeg van nieuws over mijn vader te horen die nu al zowat drie maanden in het ziekenhuis ligt. Dat kwam echt als een klap in mijn gezicht aan. Zaterdag (22-05-'10) was mijn moeder jarig en waren we naar mijn vader geweest: hij begon te praten (met een canule en dus een raar stemmetje). Dat ging goed. Vandaag zijn mijn moeder en ik dus wéér naar het ziekenhuis geweest. Vertelde de dokter: "Uw echtgenoot/vader zal waarschijnlijk een jaar in het ziekenhuis verblijven voor hij goed genoeg gerevalideerd is om naar huis te kunnen." Nou dat kwam echt wel hard aan. Ik had zó hard gehoopt dat hij rond mijn verjaardag thuis zou zijn (09-10-'10). Nou niet dus, hij blijft dus waarschijnlijk tot mei 2011 in het ziekenhuis liggen!

    --
    Ik ben enorm teleur gesteld. Ik wist natuurlijk van tevoren al dat het lang zou duren voor hij terug thuis zou komen maar zó lang had ik echt niet verwacht...

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 22:59 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik weet hoe je je voelt (flower)
    Mijn mam zit in een revalidatie centrum [als sinds oktober] en ze blijft er waarschijnlijk nog heel lang in. Als je erover wil praten, ben ik er voor je :']
    Veel sterkte. <3

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 22:33 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Heel erg veel sterkte!
    Wat heeft je pap eigenlijk?


    dream, dare, fly!

    Valerius schreef:
    Heel erg veel sterkte!
    Wat heeft je pap eigenlijk?

    Dankje.
    Hij werd geopereerd aan zijn darmen, maar dat ging niet goed, de dag naar zijn operatie gingen zijn darmen lekken omdat één van de hechtingen losgeraakt was. Dit heeft voor een buikinfectie gezorgd, daar kwam toen nog eens bloedvergiftiging, een verzwakt hart, verzwakte longen, verzwakte lever en geblokkeerde nieren bij. Daarna begon hij koorts te krijgen en bleef hij niet stabiel... -hij is dus om kort samen te vaten bijna doodgegaan.- Toen werd hij bijna 2 maanden in een kunstmatige coma gehouden en nu is hij dus aan het revalideren. -Hij ligt nog steeds op IC-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wow, heftig!
    Heel veel sterkte
    (flower)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wow:O
    Dat is echt kut:O, serieus!
    Heel veel sterkte! En ik hoop dat er nu niks meer mis gaat!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Sterkte !!!


    Life is like a box of chocolats,

    Heel veel sterkte! <3


    Let the Night embrace you

    Bekijk het van de zonnige kant; Hij leeft in ieder geval nog! En je kunt hem opzoeken!
    Ik snap dat je verdrietig bent, maar hij is er tenminste nog, dat is toch mooi :)?
    En hij kan er vast wel zijn op je verjaardag, alleen dan zal jij naar hem toe moeten gaan.


    Life is hard and then we die

    Bedankt allemaal:"D

    @ Annick: Ja dat doe ik ook wel maar we zijn 1 á 2 uur onderweg naar het ziekenhuis en dat vind ik opzich best jammer want ik zou elke dag wel naar hem toe willen. (Dat gaat niet want mijn mams heeft een ziekte waardoor ze snel moe is en we dus maximaal om de twee dagen naar het ziekenhuis kunnen).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.