• Mijn verjaardag is helemaal verpest. Het was heel leuk in de morgen, ik had sportdag. Eerst zag ik daar best wel tegenop, maar het viel allemaal mee.
    Op de terugweg kreeg ik een sms van Eva (dat meisje uit die kliniek). Het was een hele lange sms, maar dat ga ik hier niet opzetten i.v.m. privacy. Ik zal even kort zeggen waar het op neer komt: Ze gaat zelfmoord plegen. Ik kwam huilend thuis en heb het tegen mijn moeder gezegd.
    Ik maak me echt zorgen, ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Haar ouders nemen niet op, ze neemt zelf niet op en het nummer van haar broer heb ik niet.

    Van mijn moeder moet ik weer met maatschappelijk werk gaan praten, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil gewoon dat dit allemaal stopt en dat Eva weer wordt zoals ze eerst was. Ik ben echt ten einde raad.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Jemig, wat heeft iedereen toch met zelfmoord plegen o.o

    Wel kut voor je. Ik zou ook even niet meer weten wat je dan moet doen. =(
    Sterkte <3

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 16:42 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Wat erg,
    in ieder geval veel sterkte en ik hoop dat het goed komt. (flower)


    You can run but not hide

    Meestal als mensen het zeggen dat ze zelfmoord plegen, willen ze dat niet echt, meestal willen ze dan gewoon hulp.
    Maar veel sterkte, ik hoop dat ze niet echt zelfmoord pleegt. ;s

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 17:11 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Woont ze ver weg? Je zou eens langs moeten gaan en een kijkje nemen. Als ze er niet is en haar ouders wel moet je naar hun gaan. Vraag aan vrienden van jou (die haar ook kennen) of zij anders bellen of langs willen gaan of weten wat jullie kunnen doen. Veel sterkte!


    All this dampness is damp.

    Imperfect schreef:
    Meestal als mensen het zeggen dat ze zelfmoord plegen, willen ze dat niet echt, meestal willen ze dan gewoon hulp.
    Maar veel sterkte, ik hoop dat ze niet echt zelfmoord pleegt. ;s


    Smiling but close to tears.

    Ik hoop echt dat het allemaal goed afloopt,
    en ik vind het echt niet leuk dat hierdoor je hele verjaardag verkloot is :/
    Sterkte!


    wth.

    Imperfect schreef:
    Meestal als mensen het zeggen dat ze zelfmoord plegen, willen ze dat niet echt, meestal willen ze dan gewoon hulp.
    Maar veel sterkte, ik hoop dat ze niet echt zelfmoord pleegt. ;s


    Vampire Heart.