• Zoals de titel luid: Ik krijg mail van story's waar ik geen abo op heb. Heb ik dan wat verkeerd gedaan ofzo? Heel veel van Twilight (Wat ik niet meer op Q lees.) En ik heb ze ook uit mijn abonnementen lijst verwijdert. Dus.. Weird.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 19:34 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    De mail doet het weer eens niet. Maak gemail aan. En stel daar een filter in op no_reply@quizlet. en laat ze doorsturen naar je mail. Ergens in het forum staat er een topic over. Ik heb dat ook en het werkt.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 19:36 ]

    LoveAndDeath schreef:
    De mail doet het weer eens niet.


    Maar ik krijg wel gewoon mail van Quizlet. Of is dat in de war?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    vampirisch schreef:
    (...)

    Maar ik krijg wel gewoon mail van Quizlet. Of is dat in de war?


    Ik krijg helemaal geen mails meer, maar dus ik weet niet waarbij jou het probleem zit. Of het kan wezen dat die mails het niet doet.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 19:37 ]

    LoveAndDeath schreef:
    (...)

    Ik krijg helemaal geen mails meer, maar dus ik weet niet waarbij jou het probleem zit. Of het kan wezen dat die mails het niet doet.


    Ik kreeg eerst ook geen mail van Quizlet -een hele lange tijd- Maar nu weer wel.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    O.o Ik kreeg hier voor altijd mail van quizlet nu 1x keer niet meer. Maar pb Rutger maar even die weet er denk ik wel iets meer dan ik over. :O

    Het kan zijn dat die persoon in je vriendenlijst staat en je dat ene vakje hebt aangekruist. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Het kan zijn dat die persoon in je vriendenlijst staat en je dat ene vakje hebt aangekruist. (:

    Idd


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Rooftops schreef:
    Het kan zijn dat die persoon in je vriendenlijst staat en je dat ene vakje hebt aangekruist. (:


    Wie du mir, so ich dir.