Ik heb een klein probleem, ik zit namelijk een klein beetje in de knoop met mezelf. De laatste tijd hoor ik heel veel dat mensen mij dik vinden en zo onderhand ben ik het zelf gaan geloven. Wanneer ik in de spiegel kijk zie ik een heel dik persoon en wanneer ik op de weegschaal sta begin ik gewoon te huilen vanwege mijn gewicht. Misschien vinden jullie dat ik mij nu aanstel, maar onder de douche en ´s avonds in bed laat ik vaak ook gewoon mijn tranen lopen
Echt, ik heb hier echt een hekel aan. Een tijd geleden was ik blij met hoe ik was, maar dat gevoel is nu helemaal weg. Ik zou nu echt alles doen om tien kilo kwijt te raken, het liefst nog wel meer. Écht ik meen het, ik heb het helemaal gehad met hoe ik eruit zie.
Ik zou zo graag te horen willen krijgen dat ik mooi ben, in plaats van dat ik een dikke kop krijg.
Ik hoef nu geef reacties met: Je bent heus niet dik. Jullie zouden dat niet kunnen weten, aangezien er alleen foto’s van mijn hoofd op quizlet staan. Ik wilde gewoon even kwijt hoe ik over mezelf denk.
Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.