En zo blijkt maar weer dat Lady GaGa voor velen een voorbeeld is. En née, ik zeg niet dat ik dit erg vind. Ik vind dit juist leuk (: Maar niet echt iets voor Miley, meer voor GaGa. Maar das mijn mening C:
ze realiseert dat het toch niks word als disney meisje, dus probeert ze dit maar, ik vind dit echt 100x niks, dit is meer lady gaga, ik vind het een beetje wannabe, maar dat is mijn mening he
Het is een leuk liedje...
En ach, ze is 17, zie jij nog een brave Hannah Montana(-actrice) in Miley? Ik niet. Het is dus blijkbaar tijd voor een verandering.
DrPhil schreef:
ze realiseert dat het toch niks word als disney meisje, dus probeert ze dit maar, ik vind dit echt 100x niks, dit is meer lady gaga, ik vind het een beetje wannabe, maar dat is mijn mening he
Nu Lady Gaga zo hip en wereldberoemd is wil iedereen een beetje zoals Gaga 'zijn'. Christina Aguilera van nu, Paloma Faith ed.
Ik geef haar groot gelijk hoor. Je kan niet tot je 25ste liedjes blijven zingen bij Disney. Ze moet toch een keer proberen om niet het Disney-sterretje te blijven?