• Toen we gisteren terug in Brussel-Zuid aankwamen vanuit Londen, zei de bestuurder (Franstalig): "Binnen quelque minut wij komen aan in Brussel-Zuid. Wij danken u dat u kozen uit Eurostar." En dan echt met een Frans accent waardoor dat Nederlands op niks trekt. Haha :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Only losers can act the way you do

    Hahaha, klinkt bijna als een Turk. Lol no-offence tegen Turken hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik haat dat, Franstaligen die geen deftig Nederlands kunnen, terwijl wij hier al jaren op school zwoegen voor Frans.. (cat)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik kan geen frans, en stiekem is dat de enigste taal die ik écht niet uit kan staan. Mij lijkt het trouwens best moeilijk om als Fransman nederlands te moeten leren, aangezien Nederlands zogezegd een van de moeilijkste talen ever zou zijn om te leren? Dus hoe krom het ook klonk, stiekem heb ik toch wel respect voor die man (nerd)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Lmao! Toen ik laatst uit Londen weer in Brussel kwam, was dat niet. Maar hij kon wel voor geen meter Duits! x)


    Beeeeeeeesje :-)

    Toen ik in egypte was had je dat ook het enige wat ze konden was kijken niet kopen(omdat alle nederlanders dat volgens hun doen) en dan spraken ze ook geen engels best lastig


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Ik vind het schattig! (: En ik vind het leuk dat ze moeite doen om het toch in het nederlands te zeggen (oke, ze zijn het zowat verplicht) maar veel walen doen daar niet eens de moeite voor. (:


    Get outta my head!

    Een combinatie van Frans en Nederlands, WOUW. (:

    Fraderlands, ofzoiets.


    Where ever you go, there you are.