• Mijn vriend is dus drie weken op stage bij een kazerne voor zijn opleiding. Hij is alleen in het weekend thuis en hij kan pas 's avonds na elf uur smsen, soms later, soms eerder.
    Bleh, maar nu mis ik hem al..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    poor you , ik ken het gevoel...
    ik zie mijn liefje ook alleen in het weekend en tijdens de examens binnenkort drie weken helemaal niet ..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik mis mijn ex ook. -scheldscheld-


    your eyes are like stars in the night.

    Aw, dat lijkt me echt vreselijk. Veel succes.


    Your make-up is terrible

    Aah, das best kut. Ik neem aan dat die stage vandaag begonnen is?
    Mijn broer begint nu, sinds vandaag, met de opleiding korpsmariniers, dus hij is zes maanden doordeweeks weg, en soms in het weekend ook. (hij heeft vorig jaar deze opleiding ook gedaan, maar is na 4 maanden gestopt, waar hij direct al spijt van had:S).. Maar hem ga ik ook missen, ookal is dat niet zo erg als dat van jou, want het is jou vriend, maar toch, ik mis hem ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Bluh, 't lulligste komt nog. Als hij twee weken van die stage terug is, dan zit ik een week in luxemburg voor school..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik zie mijn vriend alleen maar in het weekend dus ik snap je wel ^^ Maar succes !


    -

    Kazerne? Militaire opleiding?


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Kazerne? Militaire opleiding?


    Hij doet Vrede & Veiligheid, hij is nu aan 't solliciteren bij de landmacht.
    Hoop dat ie door de keuringen heen komt


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Genius schreef:
    Ik zie mijn vriend alleen maar in het weekend dus ik snap je wel ^^ Maar succes !


    Your Butt is Mine!

    Poseidon schreef:
    Ik mis mijn ex ook. -scheldscheld-


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Mijn beste vriendin zit ook intern op de kazerne. Aangezien ik nu in een hele andere provincie woon en in het weekend stage moet lopen zie ik haar bijna nooit meer, terwijl ik haar eerst zowat iedere dag zag en we deden echt alles samen. Ze mag ook pas om half 11/11 uur sms'en en daarna moeten ze meteen gaan slapen omdat ze om 6 uur weer op moeten.

    Ik snap hoe je je voelt, maar bedenk je maar zo, als je hem uiteindelijk kan zien maakt dat moment en het gevoel het alleen maar nóg specialer dat je hem eindelijk weer kunt zien (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik mis ook een jongen waar ik veel om geef - die ik waarschijnlijk nooit meer terug zal zien, of pas over héél lange tijd. Dat is ook klote.


    Beeeeeeeesje :-)