• Mag je wel topics maken over hoe erg je Justin Bieber haat?
    Als je over Bill zou gaan zeggen dat hij een focking boer is, dan krijg je meteen duizenden reacties over dat je een kutwijf bent ofzo.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja, ik verbaasde me er ook al over.


    Your make-up is terrible

    Ja inderdaad, dat vraag ik me ook af.


    your eyes are like stars in the night.

    TeddyMurder schreef:
    Ja, ik verbaasde me er ook al over.


    The way we live, is the way we die

    meld het dan gewoon?

    Ik had eerder het tegenovergestelde verwacht, aangezien Justin Bill toch van het middelpunt v/d belangstelling heeft gegooid.

    Dat de fans van Justin hier niet zo reageren, betekent natuurlijk niet dat die fans niet erg zijn. Sommigen zijn geobsedeerd, doen alles om een glimp van hem op te vangen. Bedreigen Kim Kardashian met de dood, enzovoort.

    Die verklaar ik écht voor gek.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb dat soort topic nog nooit gezien? Maar als je je eraan ergert, kan je het ook gewoon melden. Krull heeft niet voor niets een topic over de meldknop geopent (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg


    Wie du mir, so ich dir.

    Ghehe, ik erger me er niet aan hoor, ik vroeg het me alleen af.


    Your make-up is terrible

    Daar erger ik me eigelijk niet echt aan :X
    Maar het is natuurlijk wel niet leuk voor de Justin fans. Ik zou het ook heel erg vinden mocht iemand mijn favoriete zanger beledigen... Gelukkig zijn onze lieve Krull en haar meldknopding er!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Inhoud van dat topic is inmiddels aangepast aangezien vele van jullie dit te ver vonden gaan -ergens wel terrecht- maar mag ik jullie er toch aan herrineren dat het een openbaar forum is, zoals Zaitsev in dat topic al zegt. Ook over Bill, om maar even een voorbeeld te noemen, zijn tientallen van dit soort topics geweest.

    Jullie vonden onze regels, die wij opstelden te streng, daarom hebben wij tegenwoordig zoiets van 'users zullen vast wel oud en wijs genoeg zijn om niet overal ruzie te gaan maken, daarom zullen vast wel wat topics open kunnen laten, die we eerst bij voorbaad al moesten sluiten'.

    Dus nu heb ik een simpele vraag aan jullie. Wat hebben jullie liever? Terug naar de strenge oude regels? Of topics zoals deze open laten, tot dat jullie het misschien voor jezelf verpesten en hij dan uiteindelijk dicht moet?


    Wie du mir, so ich dir.

    Blessed schreef:
    Daar erger ik me eigelijk niet echt aan :X
    Maar het is natuurlijk wel niet leuk voor de Justin fans. Ik zou het ook heel erg vinden mocht iemand mijn favoriete zanger beledigen... Gelukkig zijn onze lieve Krull en haar meldknopding er!


    Krull en haar meldknop, stiekem moest ik hier wel even om gniffelen, haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    omdat het kleine kinders zijn? ieder zen eigen mening maar als die echt kwetsend is hou je die toch lekker voor jezelf..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H