• een meisje uit mijn klas, die heeft nooit echt dialect geleerd,
    en nu verzint ze dus wat , en van veel dingen klopt eht niet maar goed x)
    eerst deed alleen zij dat, met een meisje dat weg gegaan is, eind vorig jaar.

    nu doen in een keer veel meer mensen dat,
    en het is like;
    echt levenloos x_x

    en stiekem erger ik me der best wel aan, want dat meisje wat het nu ook al is gaan doen, was eerst helemaal niet zo na-aperig (cat)

    Haha, maar dialect leer je toch als je het mensen hoort spreken? Waarom zou je dan iets verzinnen :'D.
    Ach goed, waar ik woon wordt het eigenlijk helemaal niet gedaan dialect verzinnen :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Haha, maar dialect leer je toch als je het mensen hoort spreken? Waarom zou je dan iets verzinnen :'D.
    Ach goed, waar ik woon wordt het eigenlijk helemaal niet gedaan dialect verzinnen :'D.

    of van je ouders, als die zelf uit de buurt komen enzo :3

    maar sommige dingen dat lijkt echt nergens op x'D
    en veel dingen kloppen misschien wel, maar ik spreek het zelf niet, dus weet ik dat ook neit zeker x'D

    Marshmellow schreef:
    Haha, maar dialect leer je toch als je het mensen hoort spreken? Waarom zou je dan iets verzinnen :'D.
    Ach goed, waar ik woon wordt het eigenlijk helemaal niet gedaan dialect verzinnen :'D.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik kan wel een groot deel van het dialect van ons dorp spreken, maar ik doe het eigenlijk niet vaak omdat het zo 'fake, stom, onnozel' klinkt en het lijkt alsof ik 'groot' wil doen.

    -vaag I Know-


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Weird ;o

    Mijn vriendin heeft een of ander buitenlands accent aangenomen. Echt fucking irritant :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    Weird ;o

    Mijn vriendin heeft een of ander buitenlands accent aangenomen. Echt fucking irritant :'D

    haha, in het begin lijkt het me wel grappig xD