• Wie heeft ooit het boek 'Pizza maffia' gelezen?

    -ik lees het op dit moment, want ik moet voor school 5 boeken uithebben volgende week x'D-
    maar goed,
    pizzamaffia is mijn 5e boek, van het lijstje -wat ik gelezen heb-
    en om grof weg hem te benoemen, het is een turkenboek :x en denk niet dat ik iets tegen buitenlanders heb ofzo, maar het is een beetje in die taal geschreven.
    Denk daarbij aan de woorden 'en zo' of 'schatje' of 'weet je wel' en nog meer van die woorden die er echt vaak in voorkomen.
    Maar goed, de verhaallijn is op zich wel oke :3
    niet slecht maar ook niet wauwie achtig ofzo. x'D

    Maar, waar dit topic vooral over gaat;
    de schrijver, Khalid Boudou, heeft een nieuwer boek, "alles of niets" *titel van dat boek*
    heeft iemand van jullie dat al gelezen?
    en is het in de zelfde schrijfwijze gedaan? :3


    ~end of the message~

    Oh, dat lijkt me vreselijk lezen. Ken het niet. (krul) Trouwens, mijn bloxx is op. Vandaar dat je niets van me hoort (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb Pizza Maffia gelezen & ik ben ook bij een lezing van hem geweest in de bibliotheek. Ik vind hem vet aardig :3

    Die andere zag ik vandaag in de winkel staan, maar die leek me niet zo interessant.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Voiceless schreef:
    Oh, dat lijkt me vreselijk lezen. Ken het niet. (krul) Trouwens, mijn bloxx is op. Vandaar dat je niets van me hoort (krul)

    hahah, ik vroeg het me al af stiekem, maar die van mij is ook op, dus geen worries x'D

    en ik vind het eigenlijk ook best wel vreselijk x'D
    maar ik lees het gewoon door, dan heb ik er vijf uit en dan klaar, voor dit jaar :Y)

    Is het een grappig boek? We hebben hem op school ook maar ik betwijfel of ik hem zal lezen. Als ie grappig is, ga ik hem zeker lezen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ach, dat zou mij niet veel boeien. Ik versta Turks grotendeels. :3
    De voorkant van 'Alles of niets' vind ik best wel mooi, maar ik heb hem nooit gelezen.


    All this dampness is damp.

    Ik vond Pizza Maffia nou niet echt een super boek. Maar het is gewoon niet wat ik graag lees.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.