• Met de phonehouse. Ik ben al zes weken mijn mobiel kwijt voor reparatie en hij was al binnen één dag kapot. Mijn ouders zijn op vakantie en ik ben mijn leenmobiel kwijt geraakt op de kermis.
    Ik ga daar niet voor betalen, als ze gewoon binnen de twee beloofde weken mijn mobiel hadden terug gegeven, was ik nu mijn eigen mobiel kwijt geweest en niet die van hun.
    Van mijn ouders moet ik ook mijn geld terug vragen of een ander toestel krijgen, een gratis.. Want het is echt idioot wat een drama om deze mobiel gemaakt wordt.

    Mijn vriend, een vriendin en de moeder van die vriendin ga zo mee naar de winkel. Lief he?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    :O Na een dag kapot?
    Kreeg je dan geen nieuwe telefoon?
    Die van mij kreeg ik kapot toen ik hem kocht (hij kon niet opnemen xD), en toen wouden ze hem ook op sturen maar toen werd mijn moeder heel boos op ze, dus kreeg ik een nieuwe..

    Maar wel vaag dat je en direct al een leentoestel krijgt, en dat je hem nu al zes weken kwijt bent:S Wel heel erg slecht van ze!:S...

    En het is inderdaad lief dat een vriendin en haar moeder mee gaan!:D Ik hoop dat je een nieuwe telefoon krijgt, of in elk geval je geld terug ofzo


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja.
    Ik zou ook boos worden. (krul)
    Maar ik kan dus echt geen ene dag zonder telefoon? ;o


    Smiling but close to tears.

    Wtf dat dat zolang duurt ;o Dan heb je wel gelijk inderdaad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    @Up
    Nee ik ook niet, gister was ik vet chago tot mijn vriendje kwam. We gingen 's avonds om half elf mijn mobiel op de kermis zoeken, haha.
    Niet gevonden helaas. Straks gaan we er nog een keer langs, hopen dat ze hem gevonden hebben. Heel de kermis zat gister na sluitingstijd nog mee te zoeken, haha. Best lief eh?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    @Up
    Nee ik ook niet, gister was ik vet chago tot mijn vriendje kwam. We gingen 's avonds om half elf mijn mobiel op de kermis zoeken, haha.
    Niet gevonden helaas. Straks gaan we er nog een keer langs, hopen dat ze hem gevonden hebben. Heel de kermis zat gister na sluitingstijd nog mee te zoeken, haha. Best lief eh?


    ach, ja dat is best wel lief.
    Maarja die winkel kan niet boos op je worden omdat je die leentelefoon kwijt bent. Moesten ze maar opschieten met je telefoon maken. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Up schreef:
    (...)

    ach, ja dat is best wel lief.
    Maarja die winkel kan niet boos op je worden omdat je die leentelefoon kwijt bent. Moesten ze maar opschieten met je telefoon maken. (krul)


    En als ze wel kwaad worden zeg ik gewoon dat de chlamydia kunnen krijgen en dat ze kunnen opsodemieteren en dat ik mijn geld nú terug wil.
    Natuurlijk wel als het lekker druk is in die winkel


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Voor dat leenmobiel kan je misschien ook naar de plaatselijke politie? Voor de gevonden voorwerpen. Tenminste hij kan ook gestolen zijn.


    it's so empty living behind these castle walls

    Lagoon schreef:
    Wtf dat dat zolang duurt ;o Dan heb je wel gelijk inderdaad.


    None but ourselves can free our minds.

    Trekvlek schreef:
    (...)

    En als ze wel kwaad worden zeg ik gewoon dat de chlamydia kunnen krijgen en dat ze kunnen opsodemieteren en dat ik mijn geld nú terug wil.
    Natuurlijk wel als het lekker druk is in die winkel


    Ja, haha.
    Dan is het zo superdruk en dan jij: 'Ik wil me geld terug, NU. Jullie doen er zes weken over om hem te repareren en volgensmij is hij nu nog niet gerepareerd, dus geef me m'n geld óf een nieuwe gratis telefoon en dan kom ik hier nooit meeeeer.' Al die mensen denken dan wtf. XD


    Smiling but close to tears.

    Up schreef:
    (...)

    Ja, haha.
    Dan is het zo superdruk en dan jij: 'Ik wil me geld terug, NU. Jullie doen er zes weken over om hem te repareren en volgensmij is hij nu nog niet gerepareerd, dus geef me m'n geld óf een nieuwe gratis telefoon en dan kom ik hier nooit meeeeer.' Al die mensen denken dan wtf. XD

    Nee, die denken. Wtf, wat een service hier. Ik ga hier weg, daag!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.