Ik voel me de laatste niet zo blij. Eigenlijk heb ik een leuk leven [jeetje, dat klinkt ook triest] maar op school gaat het niet zo goed.
Ik heb twee vriendinnen (H & E). Het is heel leuk samen, en we hebben ook heel veel lol. Maar als we tweetallen moeten maken is de keuze snel gemaakt; zij gaan samen en ik moet maar vragen of ik bij hun mag. Zij zitten ook naast elkaar en gaan soms weg zonder mij. Op hyves schrijven ze ook helemaal; Ja, H je bent mijn beste vriendin, ik kan niet zonder je. of Sinds ' niet te breken.Ik denk dat ze er niet bewust van zijn en als ze wisten dat ze er mij pijn mee doen zouden ze het ook niet doen, maar goed.
Het klinkt errug dramatisch allemaal, en heel veel zullen denken; ja, ik heb het veel stommer. Maar zulke kleine dingen zijn erg vervelend.
Ik vergelijk de vriendinnen ook de hele tijd met mijn zus haar vriendin. Dat meisje is echt de droomvriendin denk ik.
Ik weet niet of jullie het snappen en/of het uberhaupt wel gelezen hebben, maar stel ik me heel erg aan? Hoe kan ik wel een beste vriendin krijgen (in mijn klas) ? Hoe kan ik daar mee omgaan?
[ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 20:09 ]
EGYPTIAN GOD