oké..
volgens mij heb ik al eens een toppic geplaats met deze story maar dan heet het beautiful vampire maar die klopt niet meer:P
het verhaal heet nu feel the pain en aangezien ik niet weet hoe die andere verwijderd moet worden maak ik maar een nieuwe aan(A)
oké het gaat over een meisje die 200 jaar geleden in een vampier is veranderd ze heeft dit leven nooit gewilt en doet er alles aan om dit leven te beindigen haar beste vrienden misty en carlus weten ervan en zouden haar nooit vertellen hoe ze er een einde aan zou kunnen maken. maar hoelang houden zou dat vol.... maar op een dag breekt de hell los
naam: lyra
leeftijd: 16 toen ze werd gebeten nu is ze 261
veranderd in: 1800
beste vrienden: misty en carolus
karaker: bitch maar ook verlegen en angstig.
proloog meet Lyra
‘hallo, mijn naam is Lyra ik ben 216 jaar oud, ik weet niet wat er met me is gebeurd de afgelopen 200 jaar, wat ik wel weet is dat ik ben veranderd in een vampier en geen idee heb wat ik doen moet.’
het was 1800 ik weet nog dat de pest uit brak en ik mijn hele familie verloor aan die rampzalige ziekte, zelf was ik ook besmet en er was geen greintje hoop meer voor mij. Op een nacht werd ik wakker door iets dat mij aanraakte het voelde heel koud en stijf aan, ik opende mijn ogen maar het was al te laat om te gillen hij sprong naar me toe en beet me, een enorme pijn gleed over mijn lichaam ik kon niet schreeuwen ik kon niet denken niet ademen helemaal niks. Toen ik wakker werd voelde ik me anders, niet ziek meer en niet moe ik verlangde naar bloed waarna ik de hele ziekenboeg dode, ach ze zouden toch sterven…. Maarja ik had geen idee wat ik moest doen en waar ik naar toe moest vluchten dus rende ik het bos in. Nu leef ik nog steeds in het zelfde bos en woon in een groep met nog 5 andere die ook 16 waren toen ze werden gebeten. Het is altijd heel gezellig met kampvuren en muziek, mijn beste vriendin is misty ze was ook bijna gestoven aan de pest maar dan 60 jaar later. ik heb zwart haar en ben van Chinese afkomst ik vind mezelf een eeuwen oude schoonheid en ja ik ben soms een bitch maar dat komt omdat ik bang ben dat ze me afstoten en ik kan niet voor mezelf zorgen. Eerder gezegd ik had nooit zo willen worden! Het kwelt me van binnen en verwoest me, meschien ga ik er wel een einde aan maken, maar hoe…..
hopelijk vinden jullie het de moeite waard om eens naar mijn profiel te gaan en de story te lezen(A)
[ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 19:14 ]
sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt