• Focus ik me weer volledig op mijn story ;p, wat lang geleden heeft. Soms heb ik mijn dagen dat ik quizlet saai vind, en dan weer niet ;p

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 18:44 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Dat heb ik ook heel vaak.


    You can run but not hide

    Design schreef:
    Dat heb ik ook heel vaak.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Weetje wat ik ook heb, hoofdstukken dat minder gelezen zijn dan andere dus bv. hoofdstuk één is 35x gelezen en hoofdstuk twee ongeveer 36x echt hatelijk ;p


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Vanishing schreef:
    Weetje wat ik ook heb, hoofdstukken dat minder gelezen zijn dan andere dus bv. hoofdstuk één is 35x gelezen en hoofdstuk twee ongeveer 36x echt hatelijk ;p


    the same here^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Vanishing schreef:
    Weetje wat ik ook heb, hoofdstukken dat minder gelezen zijn dan andere dus bv. hoofdstuk één is 35x gelezen en hoofdstuk twee ongeveer 36x echt hatelijk ;p


    Bij mij is dat alleen bij mijn 1e hoofdstuk, die maak ik daarom altijd extra spannend/verleidelijk, zodat mensen toch gaan doorlezen xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)

    Bij mij is dat alleen bij mijn 1e hoofdstuk, die maak ik daarom altijd extra spannend/verleidelijk, zodat mensen toch gaan doorlezen xD

    haha, daar is mijn schrijftalent nog niet zo goed in ;p


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Vanishing schreef:
    Weetje wat ik ook heb, hoofdstukken dat minder gelezen zijn dan andere dus bv. hoofdstuk één is 35x gelezen en hoofdstuk twee ongeveer 36x echt hatelijk ;p

    das zo maf he x'D

    Vanishing schreef:
    Weetje wat ik ook heb, hoofdstukken dat minder gelezen zijn dan andere dus bv. hoofdstuk één is 35x gelezen en hoofdstuk twee ongeveer 36x echt hatelijk ;p

    Komt omdat sommige mensen soms (uit verveleing) gewoon random klikken op een laatst gelezen hoofdstuk :Y) Maar das inderdaad frustrerend :') vooral als het aantal lezers per hoofdstuk afloopt :S..


    ars moriendi