• Hey peoples,
    ik ben zelf niet zo bekend op Quizlet , maar ik wil toch even bekend maken dat ik een nieuwe story ga maken. Want al mijn andere story’s zyn crap. Dus ik heb rollen nodig..
    Dus als jullie zo lief zijn om in te vullen! : D

    “ Mijn verhaal gaat over Joan, ze heeft het altijd al moeilijk gehad in haar jeugd, en het nog steeds moeilijk heeft. Op een dag besluit ze weg te lopen, naar Washington. Ze wil een band beginnen, en beroemd worden. Maar hoe zouden haar ouders reageren als ze weg is? En zouden ze haar proberen terug te zoeken ? Joan moet daarvan de gevolgen onderzien.. “


    + beroemdheden, welke beroemdheden willen jullie erin hebben? Ik heb zelf niet zoveel met Justin Bieber, maar als jullie dat willen doe ik hem er wel even in.

    Vul zelf maar in welke rol je wilt in dit verhaal (:

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Hobby’s:
    Foto:
    Karakter:
    Extra Info:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tokio hotel! (baby)

    Rol: welke het beste past( nieuwe BFF joan uit Washington + zangeres band?)

    Naam: Ilse "Rosa Isabella"
    Achternaam: DoHella
    Leeftijd: 17
    Hobby’s: zingen, uitgaan, paardrijden, gek doen
    Foto: Ilse DoHella
    Karakter: spontaan, nieuwsgierig, chaotisch, druk, zorgzaam, flapuit
    Extra Info: Ze is vroeger verslaaft geweest aan harddrugs, nu is het wat minder, maar als ze een dip heeft kan ze er maar moeilijk van af blijven., natuurlijk schaamt ze zich ervoor. daarom houd ze het zoveel mogelijk geheim voor iedereen.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 19:01 ]

    harry potter


    *insert philosophical cringe expression here*

    gitariste als dat kan & met tokio hotel
    Naam:Éllin
    Achternaam:Dawes
    Leeftijd:16
    Hobby’s:gitaar spelen & voetballen
    Foto:éllin Dawes
    Karakter:Éllin is een geval apart, ze is hoogbegaafd dus erg slim maar ook erg bijdehand. ze kan erg kwetsende opmerkingen maken met haar bijdehande gedrag, ook kan éllin erg grof en bot overkomen. meestal is het niet eens haar bedoeling, tegen vrienden is ze namelijk erg vriendelijk en aardig. ook kan éllin de feestbeest en gestoorde freak uithangen, soms heeft ze haar serieuze buien en soms haar overblije ontspoorde buien
    Extra Info:ze heeft allang een oogje op *beroemdheid*


    Big girls cry when their hearts are breaking