• Hooi peopltjes.
    Ik verveel mij dus ook dood, zoals iedereen hier in deze wereld, nouja, niet idereen denk ik.
    Dus ik ga ook maar een verhaaltje vragen, en ik denk dat er een heleboel mensen hier hun stories willen promoten en mensen moeten ze lezen, dus nouja goed, je hebt je kans.

    1. Het liefst geen Justin Bieber, Jonas Brothers, Tokio Hotel en andere beroemde mensen [tenzij iemand toevallig een Muse verhaal heeft, die is altijd welkom of course]
    2. Originele verhaallijn, niet iets van verliefd, ziek, dood, huil
    3. Niet te kort, dus wel meer dan 5 hoofdstukken, en de hoofdstukken ook wel een beetje op normale lengte, niet 100 per hoofstuk.
    4. Geen smilies, en wel goede nederlandse taal en interpunctie.

    Dus weet jij iets hierbij, misschien, dan zou ik het erg op prijs stellen.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 13:31 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    klik hier maar :3
    en ik heb er nog wel meer :3
    moet je even op mijn profiel kijken (:

    fight against crime
    het is een superhelden verhaal :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Goed. ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    A magician never tells his secrets.
    Een goochelaar werd bruut vermoord. Er is maar één persoon die het plaatje compleet kan maken.
    Dat ben ik, Zoë.


    Hij heeft nog maar 4 delen, maar deel 5 is onderweg!(:


    everything, in time

    Is goed, ik lees ze allemaal hoor^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Zekers, misschien moet je mijn verhaal lezen. Het gaat over een meisje dat heel populair en tegelijkertijd erg ongelukkig wordt. Maar je kan het beter lezen.

    Het is een dramaverhaal, maar op dit moment komt het net op gang.

    http://www.quizlet.nl/stories/14582/het-meisje-dat-ik-wou-zijn/


    Stop existing and start living.

    Youngsters.
    Renée zit op het vwo, maar niet voor lang meer. Haar cijfers zijn slecht en zij en haar ouders belsuiten om 'r naar de havo te laten gaan. Zo gezegd, zo gedaan. In haar nieuwe klas zit een jongen Dean, en hij is al 16, bijna 17 wordt ie dit jaar. Zelf is Renée nog 13, en wordt over twee maanden 14. Zij heeft een klas overgeslagen, hij is blijven zitten. Ookal hebben ze zoveel verschillen, ze trekken elkaar toch aan. Eerst wil Renée niets van Dean weten, maar al snel geeft ze toe. En of dit zo'n goed idee was?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?