• Jup, ik ga daarlijk echt fucking hard flippen.
    Ik ben al meer dan een jaar bezig met Fins leren (wil na mijn middelbare minimaal een jaar naar Finland), en alles wat ik leerde heb ik opgeschreven in een boekje. Dat was dus zegmaar een half leesboek bij elkaar, helemaal met de hand geschreven. En het is gewoon serieus verdwenen. Het is weg, kwijt, helemaal nergens. Ik denk dat ik dood ga .____.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wauw, dat is kut :x
    Goed zoeken & vraag aan mensen of zij het niet gezien hebben? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Amante schreef:
    Wauw, dat is kut :x
    Goed zoeken & vraag aan mensen of zij het niet gezien hebben? (:

    Ik heb elk hoekje van het huis 3 keer onderzocht en het is gewoon echt van de aardbodem verdwenen ofzo .___. Alleen mijn stiefzus is thuis, en die weet het ook niet. Als mijn moeder het heeft weggegooid he.. Dan is dit huis te klein geloof me :'D
    -Mooie username heb je trouwens, wat betekent het?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Ik heb elk hoekje van het huis 3 keer onderzocht en het is gewoon echt van de aardbodem verdwenen ofzo .___. Alleen mijn stiefzus is thuis, en die weet het ook niet. Als mijn moeder het heeft weggegooid he.. Dan is dit huis te klein geloof me :'D
    -Mooie username heb je trouwens, wat betekent het?

    Ik hoop dat je het terug vindt!
    Het betekent geliefde, minnaar in het Portugees, dankjewel trouwens! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Papierbak doorspitten?
    (ik zeg maar geen prullenbak, want dan gaat iedereen straks zo van ieuuuuuw xD)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Papierbak doorspitten?
    (ik zeg maar geen prullenbak, want dan gaat iedereen straks zo van ieuuuuuw xD)

    Ik ben niet vies van prullenbakken hoor :'D Tenzij je er opeens ranzige etensresten tegenkomt .____. *Denkt aan eerdere ervaring*
    Als 'ie daar in zou zitten, was ie al lang weer weg denk ik.. :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Heb je 'm niet ergens in een tas, tussen schoolboeken, bij iemand laten liggen etc? Wil mij ook nog wel eens overkomen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat is niet leuk. ><
    Heb je ook in alle hoekjes gekeken ook waar je denkt dat het niet ligt?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Blijven zoeken. Ik was mijn huissleutel kwijt. Mama koopt een nieuwe voor me, na een dag vind ik mijn oude sleutel terug (onder een aantal broeken die in de vuilbak moeten, heel vreemd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Jup, overal. En in mijn schooltas zit het niet want die heb ik laatst nog als logeertas gebruikt, dus alle spullen eruit gehaald. Het is hopeloos ben ik bang :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kijk sowieso even goed bij het oud papier, daar vind ik soms ook nog wel wat dingetjes terug (':


    your eyes are like stars in the night.

    Vooral niet zoeken :') klinkt raar, maar bij mij komen dingen toevallig uit als ik er niet naar zoek :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Psychic schreef:
    Heb je 'm niet ergens in een tas, tussen schoolboeken, bij iemand laten liggen etc? Wil mij ook nog wel eens overkomen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    denk aan alle plaatsen waar je hem de laatste tijd mee naar toe hebt genomen. of neem diezelfde dag dat je hem kwijt bent even door. gewoon doorlopen van wat je hebt gedaan, en daarna, enz.
    vanaf het uitslaan van je wekker (k noem maar iets geks).
    dat heeft bij mij ook geholpen

    Nou meid, succes!


    in three words what i've learned bout life; it goes on

    Ik spreek uit ervaring :
    - kijk je kluisje op school door
    - schooltas
    - handtas
    - bureau
    - voor de pc (info opzoeken, mss?)
    - bij vrienden
    - bij mede-Fins-lerende mensen die je nota's konden gebruiken
    - ...

    waar had je 't voor het laatst? zoek in de prullenpak ? -srry xd- ik zou ng eeens heel goed zoeken, ookal heb je dat volgens mij al wel gedaan;$!
    ik hoop dat je hm snelweer trug vind o; <3

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 23:43 ]


    -