• ik een halfzus heb? o.O
    Ook fijn. Mijn moeder was dus gister met kennissen aan het praten over mijn oma (die inmiddels gestorven is). En toen zei ze: ‘Ja, altijd als we naar haar toe gingen, en ik nam Michelle mee, zei ze altijd ''Hoi Debbie!'' tegen Michelle. Debbie is Theo's andere dochter, maar niet die van mij.’ En ik had zoiets van, wtf o.O Dus ik zo, ‘Niemand heeft mij ooit verteld dat ik nog een halfzus had?’ ‘Ohja, dan weet je dat nu.’ Nou ook fijn. Maar ik hoef d'r niet te kennen, blijkbaar is ze heel egoïstisch en arrogant :'D

    edit; mijn oma was dement, vandaar dat ze mij Debbie noemde, ghehe.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 13:50 ]


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Dat is best.... raar, als je daar nu pas achterkomt :X niet dat jij dr iets aan kan doen.
    En als je haar niet wilt kennen, is het niet zo erg =3

    UNCOMMON schreef:
    Dat is best.... raar, als je daar nu pas achterkomt :X niet dat jij dr iets aan kan doen.
    En als je haar niet wilt kennen, is het niet zo erg =3

    Haha ja. Want mijn moeder had dus verteld dat ze in mijn vaders frituur werkte. En toen wou zij per se de frituur hebben, en toen ze die niet kreeg heeft ze de accountant (of een advocaat, weetikveul) een brief laten schrijven dat het niet goed voor haar gezondheid zou zijn als ze nog langer bij mijn vader zou werken. Dan denk ik toch ook van ja val kapot :'D


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Hmm best lullig om daar zo ff achter te komen


    Why don't you break my heart

    raar dat dat je nojt vertelt is!!!!!

    x


    love is in the air... but i can't fly