• Ik ga er vanavond heen. Er zijn in Zoetermeer een festival, maar volgens mij ook gewoon in de rest van NL.
    Bij ons zijn er Alain Clark, De Kast en van Dik Hout en nog meer, maar dat is onbekend.
    Have fun guys, voor de mensen die gaan dan.
    xx

    Godver, nu ben ik echt pissig! Komen we daar aan, staat er een hele rij met mensen. Nou, goed. Dan wachten we wel even. Staan we dan een half uur, als iemand zegt: 'Ja, mijn moeder kent daar iemand die wat meer vooraan staat, en hij staat er al sinds 7 uur.' WHUT. Het was al bijna 9 uur ;o Mijn moeder en ik dachten no way dat we hier blijven wachten. Bleek dus dat als er bijv. 5 mensen uitgingen, er dan 5 mensen in mochten. Ja dááág. Toen zijn mn moeder en ik gewoon patat en broodje kroket gaan halen, en nu zijn we weer thuis. Wat een gezeik. ><

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 21:48 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    veel plezier =)


    For once I want to be the car crash.

    Veel plezier!

    Have fun


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    UNCOMMON schreef:
    Veel plezier!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben terug uit Utrecht :]
    daar waren Destine, Waylon, Drive Like Maria, Junkie XL etc. Maar ik heb alleen Destine gezien ]:


    Destroy what destroys you.

    enjoy it


    Why don't you break my heart

    Nou-ouh! Er is in Zwolle een bevrijdingsfestivals en ik wil daar ook heen want iemand is daar ook die ik misschien heel graag wil zien ;$

    Heel veel plezier! Zelf ga ik niet, maar bij ons is het in Vlissingen. Ik weet niet wie er komen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Bij mij in groningen is er ook 1 maar ik ga niet. Niks voor mij :'D


    -

    Ik zou naar Groningen gaan, maar natuurlijk krijg ik net nu huisarrest. Naja, dan volgend jaar maar :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Edit geplaatst.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ahw, das vervelend! <3