ow ik schrok alleen al toen ik de naam van je topic zag!! ik heb hem met mijn vriendinnen gekeken en we hebben hem voor de helft al uitgezet terwijl ik juist wel van thriller/ horror hou maar deseh film is egt te eng!!!!
ik heb hem tot de helft gezien met mijn vriendinnen. we bleven bij 1 iemand slapen en wij kijken. toen werd het heel spannend enzo en toen ging de hoofdpersoon in de kledingkast kijken of daar de demon zat. en ik en mijn ene vriendin doken onder de dekens om nie te hoeven kijken en de andere vriendin bleef kijken en zei wat er gebeurde. ze zei zo: ja ze kijkt in de kledingkast en dr zit niemand in. dus wij komen onder de dekens vandaan en net op dat moment springt de monster uit de kledingkast. dus wij keihard gillen. toen hebben we m uitgezet omdatie te eng was. toen moesten we allemaal plassen en gingen we omstebeurte in de wc maar we waren echt heel bang dus hebben we eesrst weer n comedy gekeken en toen gaan slapen. de volgende dag hebben we op wikipedia de afloop gekeken