''de trein naar Berlijn vertrekt binnen enkele minuten'' klonk er door de station hal, ik keek nog één keer om. kijkend of hij echt niet achter me aan kwam, smekend dat ik bleef. me vast zou pakken als ik die trein toch in zou stappen, zeggend dat hij van me houd en me niet meer kwijt wil. maar nee hij kwam niet aangerend, snel stapte ik de trein in en ging al gauw naast een jong meisje zitten. één zucht verlaatte mijn mond, het meisje keek op maar haar bleek ging al meteen naar haar voeten. de deuren van de trein gingen dicht en de trein kwam langzaam op snelheid, dag youri...
Louis is één jonge vrouw van 26 jaar, ze is er net achter gekomen dat haar vriend -ex vriend ondertussen- al vaker vreemd is gegaan. uit verdriet vlucht ze weg naar Berlijn, ze heeft één appartement iets buiten het centrum en werkt in één simpel winkeltje. haar leven veranderd opslag wanneer ze de vluchtende Jason Bourne tegen komt, hij verteld haar dat hij zich niks herinnerd en door politie achterna wordt gezeten. Louis bied hem onderdak aan en raakt al gauw met hem bevriend, maar als ze erachter komt dat Jason bij de geheime dienst werkte en steeds vaker in gevechten terrecht komt raakt ze nog geïntereseerder in hem. maar Jason is niet de oplossing om Youri te vergeten, nee jason is de oplossing om in problemen te komen.
doen of niet?
titel zo laten of anders?
het is geen standaard verhaal en ik beloof jullie dat er ook romance in voor komt:Y)
Big girls cry when their hearts are breaking