• Het was echt grappig.
    Ik en mijn ouders + zus zitten in de auto, en het regent best hard. Zie ik opeens een man lopen, helemaal nat, wordt bijna omver gewaait etc. en hij loopt met de fiets aan zijn hand. Hij had het koud leek het, en ik vond het echt zielig voor hem want zijn band was plat. Dus ik zeg zo tegen mijn ouders: 'Ah, kijk die man daar strompelen! Ik heb echt medelijden.'
    Tadaaaa, even later parkeerden we de auto langs de weg, en mijn vader ging die man achterna. We wilden die man wel even een lift geven naar huis, haha. Zei hij dat ie naar Deventer wilde fietsen, maar in Bergschen Hoek had hij vrienden waar hij zijn band kon plakken. WHUT, Deventer. Dat ligt in Overijssel volgens mij, en we waren dichtbij Zeeland.
    Maar goed, hij was helemaal dankbaar dat we hem even wilden brengen natuurlijk, en toen zetten we hem af bij zijn vrienden en nu is alles koek en ei.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Aw, dat is aardig C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Flynn schreef:
    Aw, dat is aardig C:


    Only losers can act the way you do

    Dat is vet lief. :3


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is echt lief <3

    Flynn schreef:
    Aw, dat is aardig C:

    Poseidon schreef:
    Dat is vet lief. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Dat hebben wij ook eens gedaan, nou ja, soort van.
    Er was een parachutist en die was dus geland, en hij sleurde zijn parachute mee. Maar hij moest dus te voet naar het vliegveld -waar zijn vrienden stonden- maar dat vliegveld was zeker nog een halfuur wandelen. Dus hebben wij hem een lift gegeven naar het vliegveld, hij was echt blij!
    Ik vind het trouwens echt geweldig hoe je mensen met zo'n klein gebaar blij kunt maken :3


    Never run out of reasons to smile...