Ik hbe zat meegemaakt
Nou, iets wat me aan jou verhaal doet denken dan maar
__
Een vriendin van me (ik weet niet of ik haar naam mag noemen dus ik zeg maar even 'D') was bij me aan het logeren en we waren zo aan het praten en ik had al de hele tid het gevoel dat er iets op mijn bed zat maar ik voelde me er niet prettig bij, dus is zei maar niks, maar toen D - even later - zei ''zeg, er zit iets op je benen'' werd ik echt opeens afschuwelijk bang, ik weet niet waarom, ik vroeg die geest zo om weg te gaan maar dat wou ze niet. Ze zag er echt heel eng uit, een lang vrouw in een lange zwarte jurt met lang zwart haar en hele lange enge vingers
En toen - na haar nog een paar keer gevraagd te hebben om weg te gaan - bedacht ik me - en ik was echt super bang - opeens dat ze misschien helemaal niet haar ware gedaante liet zien dus ik vroeg haar om haar ware 'lichaam' te laten zien en opeens werd ze even een klein, bang kleutertje, maar toen was dat weer weg...
Maar ik wist dus dat ze alleen maar bang was en mij daarom ook bang maakte, toen vroeg ik D of ze haar misschien over kon brengen (neer de ''''''''hemel'''''''') en D azei dat dat wel kon, toen probeerde ze dat en dat lukte eerst niet, van die geest wou niet meewerken en toen heb ik haar (geest) gezegd dat ze niet bang hoefde te zijn en toen luiet ze zich wel over brengen...
PUNT (wat een verhaal o.o)