• Sinds een paar weken praat ik met een jongen. We hebben open gesprekken en like vertellen elkaar meer dan ieder ander persoon. Maar ik heb soms gewoon het gevoel alsof ik tegen mijn beste vriend praat.

En dan bedoel ik dus, hij voelt like hetzelfde aan voor mij. Maar dat vind ik moeilijk. Want mijn beste vriend is bijna 2 maanden geleden overleden...

En datis dus iets wat hij neit weet...

Maar wie heeft dat ook wel eens gehad?(A)

xx

Stop holding me under and let me breathe.

IK heb dat ook heel erg met een jongen. Ik kan hem alles vertellen. En hij mij. Dus zo gek is dat niet hoor.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

nerveus schreef:
    IK heb dat ook heel erg met een jongen. Ik kan hem alles vertellen. En hij mij. Dus zo gek is dat niet hoor.

Maar ik ken hem niet zo lang, en ik bedoel eigenlijk,.

hij is zo half hetzelfde als dat mijn beste vriend was. Alleen is die jongen bi en was mijn beste vriend gay, die jongen woont redelijk ver van mij vandaan en mijn beste vriend niet.

Stop holding me under and let me breathe.

^Ja dat kan, die jongen die ik via internet ken, ken ik ook nog geen 3 maanden. Het kan best hoor. En misschien is het ook wel lekker om met de jongen te praten. Je hart luchten. Daar is niks mis mee hoor.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.