• wie is er met me eens?


    Je mpp moeder swaa

    RaWwrDeLuXe schreef:
    nee demy kan ht mooiste zingen nou goed?

    Dankje Twin
    En Mensen iedereen heeft een eigen mening.
    Kijkt er zijn Fans en Haters maar wat ik nou niet snap.Ik vind Tokio Hotel goed En CB ook maar ik vind Bill mooier zingen omdat ik zijn stem gewent ben ik denk dat het er ook aan ligt van hoelang je de stem al hoort

    Asylum schreef:
    Wie zegt dat dat komt omdat Strify 'niet' rookt? Nope, oneens.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Beelzebub schreef:
    Nou, die gast heeft een heeeekel aan roken. Toen ze in Rusland als DJ mochten spelen voor hun fans, en liedjes van t.a.t.u en zo mochten zingen, ging één van die CB leden roken. Strify was het daar dus totaaal niet mee eens hè (: Ik weet niet meer zo goed wat hij deed eigenlijk. Of hij beveelde hem het uit te drukken, of hij gooide hem zelf uit of zo. Anyways, hij zat door zijn microfoon te roepen dat hij er heel hard iets tegen heeft. (=


    kijk hier ben ik er mee eens mensen!


    Je mpp moeder swaa

    GO GO Cutewolf! je bent mn beste twin en nee jij kan mooier zingen!(6)

    CuteWolf schreef
    Dankje Twin
    En Mensen iedereen heeft een eigen mening.
    Kijkt er zijn Fans en Haters maar wat ik nou niet snap.Ik vind Tokio Hotel goed En CB ook maar ik vind Bill mooier zingen omdat ik zijn stem gewent ben ik denk dat het er ook aan ligt van hoelang je de stem al hoort


    Je mpp moeder swaa

    en ik zei: strify kan ietsje mooier zingen en niet helemaal en dat geld ook voor bill (die aan twincest doet net als ik en deem xD) roflmfao

    kben me anus aids aan het wegschrobben met cocaine terwijl ik jullie berichten lees op mijn topic xD

    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 13:04 ]


    Je mpp moeder swaa

    bullshit (krul)


    I solemny swear i am up to no good

    haten doe je maar in je vrije tijd maar niet voor mn neus gesnope? danke!


    Je mpp moeder swaa


    Ik zoizo niet.
    Strify, knijpt en zingt door zn neus, net zoals shakira.
    Bill niet (:


    Beautiful people, are people who smile.

    Oneens, ik heb ook nog een tijd naar CB geluisterd en Strify kan ook wel een eindje vals zingen hoor live. En dat heeft niet te maken met dat roken denk ik. Bill zn stem heeft toch iets specialer vind ik.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    totaal niet mee eens...

    Bill's stem is prachtig, ik heb TH live gehoort op 25.02.10, het was echt heel goed.

    Strify heeft een totaal andere stem, je kunt de 2 niet vergelijken.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    maar als we hier niet mogen haten of onze mening mogen zeggen waarom dan één topic maken?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind Bill zijn stem en Strify zijn stem beide heel erg mooi. Ik ga ze niet vergelijken omdat dat niet kan.

    nou ik heb toch al lang niets meer gehoord hoor van cb..
    en ik vind dat je stemmen niet kan vergelijken , twee stemmen kunnen niet identiek hetzelfde klinken.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat een onzin.

    Ooit naar Freddie Mercury's stem gehoord? Of die van Kurt Cobain van Nirvana? Zo'n husky stem kan hartstikke sexy zijn hoor.


    ars moriendi

    Seel schreef:
    nou ik heb toch al lang niets meer gehoord hoor van cb..
    en ik vind dat je stemmen niet kan vergelijken , twee stemmen kunnen niet identiek hetzelfde klinken.

    cb is uitelkaar, ze zijn gestopt.


    -