• Dat staat er bovenaan op de Blu-ray hoes van Avatar. Ik had de special edition gevraagd, maar ik weet niet zeker of de film die ik kreeg dat wel is..
    Ik heb de plastiek er nog niet afgehaald, want mijn pa zou hem kunnen inruilen.

    Er staat bovenaan dus: 'Special offer: Blu-ray + DVD!'
    Er staat verder niets op van extra's..

    Mijn vragen nu:
    - Waarom in hemelsnaam zit er een Blu-ray én een DVD in of ben ik nu heel achterlijk en versta ik het fout?
    - Is dit de special edition of niet?


    Let the Night embrace you

    Nou, kijk. Blu-ray is een nieuw soort manier om films op te slaan. Het werkt met een blauwe laser. Er zijn nog maar weinig apparaten die deze Blu-ray kunnen afdraaien. Bijna iedereen in Nederland heeft wel een normale dvd-speler. Zo kun je dus avatar op je normale dvd-speler kijken, maar ook op de blu-rayspeler, als je die hebt. Een soort twee-in-een pakket. Ik zou het wel handig vinden als ik een blu-rayspeler had =)


    Life is hard and then we die

    Special offer staat volgens mij voor speciaale aanbeiding dus daarom is het blu-ray en DVD samen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volgens mij is dit niet de special edition. Ik zou er gewoon even mee terug gaan voor de zekerheid.


    behind very angel is a demon

    PUKKELxDING schreef:
    Nou, kijk. Blu-ray is een nieuw soort manier om films op te slaan. Het werkt met een blauwe laser. Er zijn nog maar weinig apparaten die deze Blu-ray kunnen afdraaien. Bijna iedereen in Nederland heeft wel een normale dvd-speler. Zo kun je dus avatar op je normale dvd-speler kijken, maar ook op de blu-rayspeler, als je die hebt. Een soort twee-in-een pakket. Ik zou het wel handig vinden als ik een blu-rayspeler had =)

    Ja, maar als je alleen een dvd-speler hebt koop je toch de gewone dvd versie ipv. deze? :'D

    En zitten daar dan twee discs in?


    Let the Night embrace you

    En ohja, dit is dan niet de special edition lijkt mij, of de special edition is dan Blu-ray + DVD


    Life is hard and then we die

    Rosario schreef:
    (...)
    Ja, maar als je alleen een dvd-speler hebt koop je toch de gewone dvd versie ipv. deze? :'D

    En zitten daar dan twee discs in?
    Ja, maar er zijn ook gekken die hem nog in mooiere kwaliteit willen hebben erbij, zodat ze die op hun playstation ofzo kunnen afdraaien.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, maar er zijn ook gekken die hem nog in mooiere kwaliteit willen hebben erbij, zodat ze die op hun playstation ofzo kunnen afdraaien.


    Wat is daar dan mis mee? :<

    PUKKELxDING schreef:
    Nou, kijk. Blu-ray is een nieuw soort manier om films op te slaan. Het werkt met een blauwe laser. Er zijn nog maar weinig apparaten die deze Blu-ray kunnen afdraaien. Bijna iedereen in Nederland heeft wel een normale dvd-speler. Zo kun je dus avatar op je normale dvd-speler kijken, maar ook op de blu-rayspeler, als je die hebt. Een soort twee-in-een pakket. Ik zou het wel handig vinden als ik een blu-rayspeler had =)

    De Wii is ook een Blu-rayspeler ^^


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Eyeless schreef:
    (...)

    Wat is daar dan mis mee? :<

    Ze bedoeld maar dat dat toch geen nut heeft?
    Wie gaat er nu een DVD én een Blu-ray versie kopen? Eentje is toch genoeg?

    Weten jullie btw of er wel een special edition bestaat, want ik vind niets op het internet. :X


    Let the Night embrace you