• Ik ging net mee op oudergesprek en ik vond het al een slecht idee om mee te gaan.
    Ik heb al verteld dat ik hard aan het knokken ben voor HAVO en dat ik 58.8 sta en ik heb 60 nodig. En dat ik voor EC, FA en WI slecht sta. En omdat ik nooit mijn punten bij elkaar optel werd de mentor opeens boos en nu moet ik verdomme bij élke docent álle punten vragen. ja wtf...
    Ik kon elk moment in huilen uitbarsten want dit ligt nogal gevoelig enzo. En net thuis vertelde mijn vader alles aan mijn moeder en toen zei hij dat ik Frans, Wiskunde en Economie moest ophalen, toen vroeg hij welke vakken ik ookalweer nog meer moest ophalen. Toen zei ik 'Weet ik niet, niks'. Want dat waren alle vakken. En ik weet niet waarom maar hij begon toen ookal boos op me te worden. Dus ik vlucht naar boven en barst in huilen uit.
    Ik was al in een slechte bui en ik zit de 2 laatste weken echt niet lekker in mijn vel...
    ik voel me echt verschrikkelijk nu.


    I live for the applause, you will die for it.

    Aww D:
    Rust even wat, luister wat muziek, maak je hoofd leeg en ga dan gewoon even rustig met je ouders praten.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik zit in the same shit.
    Maar het komt goed chick.;)


    I've got your back like a bra strap.

    Rustig blijven even gedachten verzetten en zien dat je je best doet. Meer kun je niet doen. Het komt wel goed!

    Ik vind het echt heel klote voor je. Ik zou er op een rustig moment met je ouders over proberen te praten, niet nu jullie allemaal zo opgefucked zijn. Probeer er nu zo veel mogelijk niet aan te denken, want dat gaat je toch alleen maar downer maken... Good luck! (;


    Beeeeeeeesje :-)

    noou , ze kalmeren vast wel , heb ook vaak in jou situatie gezeten en na een tijdje werden de mijne altijd terug kalm (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben momenteel ook hard aan het werken voor HAVO en het valt me behoorlijk tegen. Meid, je red het wel! (:


    your eyes are like stars in the night.


    Aww meid, ik weet hoe je je voelt.
    Praat er gewoon eens over met je mentor. En neem een vriendin mee die weet wat er dus zo scheelt.
    Ga nu gewoon lekker muziek luisteren en ga gewoon lekker vroeg naar bed(flower)
    <33Sterkte


    Beautiful people, are people who smile.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 10:38 ]

    Misschien moet je het bericht dat je hier boven typte naar je ouders sturen in een mail. Ik weet dat het heel eng is maar dan kun je ze laten lezen hoe je je voelt.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Liefje, luister. Het gaat allemaal goed komen, oke? Je bent een ontzettend slimme meid. Je hebt de brains echt wel. Je moet gewoon ff doorzetten! En nu mag je ook wel verdrietig zijn. Dit is niet de juiste manier van je mentor en je vader om ermee om te gaan. Maar laat je niet op de kop zitten, oke? De enige reden waarom ze dit doen, is omdat ze weten dat je het kan, maar ze het idee hebben dat je, je niet volledig inzet. Laat maar zien dat, dat helemaal niet waar is!
    Ga ervoor meid! Je kunt het!


    Life is hard and then we die

    Ik vind het echt zielig als ik lees dat je in een dip zit. Maar denk er aan dat het na alle 'down' momenten weer beter gaat.
    Ik denk dat die mensen boos op je worden omdat je misschien 'overschillig' op hun overkomt, ook al bedoel je het niet zo. Denk er aan dat je ouders en leraren ook alleen maar willen dat je overgaat.
    Dus nu gewoon nog lerenlerenleren. En als je het echt niet aan kan, dan moet je het misschien maar accepteren dat je naar vmbo-t moet.


    it's so empty living behind these castle walls