• Ik weet niet precies waar dit hoort, dus ik hoop dat ik goed zit.

    Ik ben net, ongeveer een uurtje geleden, gebeld door de winkel waar ik gesolliciteerd heb en ik ben dus hartstikke aangenomen! Nu kan ik daar komen werken en zo geld sparen voor een scooter en rijbewijs. :3 Ik ben helemaal gelukkig nu, vooral omdat ik er niet echt meer op gehoopt had. :3

    Hebben/willen jullie nog een vakantiebaan en zo ja, waar dan? :'D

    ×


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gefeliciteerd (:

    Edit: Voor mij geen vakantiewerk, ben te lui.

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 17:41 ]

    Nog niet, al heb ik wel een stage. Maar daar krijg ik geen geld voor, helaas haha.
    Ik wil wel binnenkort gaan werken, alleen maar leven op mijn ouders wil ik ook niet. Misschien bij de pizzaria, daar nemen ze ook mensen van 14 aan, jeeej.
    Gefeliciteerd! Wat ga je doen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oeh, proficiat :'D En ik wil werken, buttttt ik vind niets.


    Some people make the world special just by being in it

    L0VEDRUNK schreef:
    Nog niet, al heb ik wel een stage. Maar daar krijg ik geen geld voor, helaas haha.
    Ik wil wel binnenkort gaan werken, alleen maar leven op mijn ouders wil ik ook niet. Misschien bij de pizzaria, daar nemen ze ook mensen van 14 aan, jeeej.
    Gefeliciteerd! Wat ga je doen?


    Niet echt iets spannends ofzo, in een winkel waar ze huishoudspullen en kinderspeelgoed verkopen -Marskramer dus-. Maar dat is wel gezellig omdat er altijd wel leuke mensen komen en kleine kindjes enzo. :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    gefeliciteerd lieve Kaidaaa (H)
    jaja Ka-chan gaat ook vakantiebaantje doen, n het ziekenhuis, en nu hopen dat ze me niet op me tongpiercing gaan afwijzen hehe xD

    Ik ben misselijk! heb te veel ben en jerry;s ijs gegeten :X


    I solemny swear i am up to no good