Dit verhaal kan heel pathetic/aanstellerig zijn. Dan moet je het maar zeggen ofzo, maar ik weet het echt ff niet meer.
Kijk het zit dus zo, toen ik heel klein was (7 maanden ofzo) is mijn vader doodgegaan. Ik hab ook een broer die drie jaar ouder is.
5 Jaar nadat mijn vader overleed kreeg mijn moeder een nieuwe vriend (wel voor te stellen, maar hij is een aso, loopt me de hele tijd te beledigen en hij was een f*cking vriend van mijn vader).
Toen heeft de familie van mijn vader het contact met ons verbroken.
Maar bij mij thuis praat ik liever niet over papa want dan gaat mijn moeder janken en dat is echt vreselijk, schuldig gevoel dat soort gedoe. Om die reden doe ik nu ook al een jaar of acht alsof ik die vriend van haar mag.
Maar dat boeit nu even niet. Na 2 jaar zoeken heb ik een adres gevonden van iemand van mijn familie, ik weet zeker dat het de goede is (gratz me)
Ik wil die persoon heel graag benaderen, ook al word ik misschien afgewezen (proberen kan altijd, toch? Dan weet ik in ieder geval waarom ze ons haten)
Dan kan ik dingen vragen over papa enzo. Maar ik wil dus niet dat mijn moeder het weet, want ik weet zeker dat zij het niet wil. En ik wil het ook niet aan mijn broer vertellen, want die haat hun.
Dus wat moet ik doen?
(en btw tnx als j dat hele verhaal hebt gelezen en zeker als je me nog niet haat)
Alis volat propriis