• Net waren de kinderen van de buren hier komen spelen met mijn jonger zusje. Moet je weten: mijn buren leven als vampiers, we zien ze overdag amper en we hebben ook bijna geen contact met hen, buiten dan met hun kindjes.
    Komt opeens onze buurman naar de afsluiting (dat zijn zo'n lage hekjes/stukken hout) en hij leunt erover en vraagt aan mijn mama: 'Hebben jullie 1 mei al iets te doen?'
    Ik was meteen aan het denken dat hij ons ging vragen om de hond te voederen of om op de kinderen te passen, omdat ze weg moesten of zo.
    Ik.Had.Het.Mis.
    Hij vroeg of we zin hadden om dan te gaan barbecueën. Hij nodigde ons uit! Ik stond paf, echt serieus. De "vampiers" vroegen of we gingen barbecueën. Jammer dat wij die dag niet konden, nodigde ze ons uit om dan de 29st mei te gaan :3
    Damn, ik vind het echt leuk maar ik ben er nog steeds niet goed van :3

    Hahahaha geniaal!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha. Leuk toch?


    your eyes are like stars in the night.

    mijn buren zijn veeeel erger. zodra ze met de kinderen thuiskomen gaat de tv aan en de gordijnen dicht. das echt zielig voor die kindjes :(


    Who needs love when there is chocolate

    Poseidon schreef:
    Haha. Leuk toch?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wat leuk van ze! :3


    Never run out of reasons to smile...

    Vampiers, haha. Gezellig. :'D
    Wij hebben echt een gezellige buurt, onze straat loopt dood en dat is zo ongeveer een grote familie.

    Dat is leuk!

    Haha leuk ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    haha waarom vragen onze buren dat nooit ;D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oh leuk. Wij hebben niet echt contact met onze buren. Behalve met de buur langs de andere kant van de weg, die geven we elk jaar een bloempje. That's it.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]