• ja, dit vroeg ik me dus even af he :3

    *Mag je van jezelf vinden dat je ergens goed in bent?
    Of ergens heeel goed in bent?
    *Zo ja, Mag je dat dan ook hardop zeggen?
    En weer zo ja, hoe vaak mag je dat dan zeggen?
    *Zo nee, Waarom dan niet?

    -oke, hier ben wel echt serieus benieuwd naar, dus reageer wel een beetje serieus erop :3-

    Tuurlijk mag je dat, als je het er maar niet gaat inwrijven want dat is ten eerste arrogant en ten tweede niet leuk voor de mensen die er niet goed in zijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    -Tuurlijk mag je van jezelf vinden dat je ergens goed in bent. Ook als je van jezlef vind dat je ergens heel goed in bent dat straalt zelfvertrouwen uit.

    -Ja tuurlijk mag je dat best hardop zeggen. Maar niet te vaak of in andere vormen het laten blijken dat je jezelf beter vind. Ik heb zo'n meisje in de klas en ze kan zingen en een ander meisje op school die kan veel mooier zingen maar het enige wat het meisje uit mijn klas erover kan zeggen is: ''Ja ze mag wel eens andere liedjes zingen dan Wicked way, Blow me away en love is irreplacele.'' En als wij dan zeggen: ''Misschien spelen ze nog niets anders dat ze eigen nummers schrijven is toch al goed?'' En dan zegt ze: ''Dan moeten ze maar geen band beginnen.'' Dat vind ik zoo vreselijk vervelend!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jawel, omdat het zelfkennis is. Maar niet te vaak, anders vind ik dat je een te groot ego hebt. Zolang je er maar niet over gaat opscheppen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    *ja , waarom niet. Je vind toch ook wel dat je ergens heel slecht in bent?
    *Euhm , dat kan je doen .. zolang je het maar niet arrogant overbrengt en blijf maar wat bescheiden , zeggen dat je daar de beste in bent uit heel je vriendenkring terwijl ze erbij staan is niet meteen de beste manier.

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 18:24 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik vind dat het mag. Als jij ergens goed in bent mag je er trots op zijn, en mag je dat laten weten ook. Alleen doe het dan wel in mate want anders gaat het mensen irriteren.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Je zegt toch gewoon wat je wil?
    Ik vind het zo dom om te zeggen van 'als je dat zegt wil dat zeggen dat je zo of zo bent'
    Hoe kunnen zij dat nu weten hoe iemand anders in elkaar zit als je op zoiets oordeelt?
    Belachelijk.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Lagoon schreef:
    Jawel, omdat het zelfkennis is. Maar niet te vaak, anders vind ik dat je een te groot ego hebt. Zolang je er maar niet over gaat opscheppen.

    Helemaal mee eens.

    Artemis schreef:
    Tuurlijk mag je dat, als je het er maar niet gaat inwrijven want dat is ten eerste arrogant en ten tweede niet leuk voor de mensen die er niet goed in zijn.


    None but ourselves can free our minds.