• toen hij mijn ogen weer zag herkende hij me weer, hij wist het weer. de mooie momenten die we samen hebben gehad, de leuke momenten een tijdje terug. de momenten waarop we elkaar nodig hadden, de moment die we nooit zouden vergeten. weer voelde hij mijn lippen op de zijne en wist dat hij het anders had moeten aanpakken, ervoor me zou moeten zijn. hij weet nog de liefde die hij voor me voelde, tenminsten dat is wat hij zei.

    na vijf jaar ziet ze hem weer terug, degene die haar hart brak. die haar liet vallen toen hij andere meisjes had gevonden, ze beloofde zich zelfzelf dat ze hem nooit meer aan zou willen kijken. nooit meer tegen hem zou spreken en hem nooit meer zou willen zien lachen. jaren was ze verliefd op hem, maar aan een relatie was hij niet toe. telkens weer zei hij het zelfde, telkens weer moest zij lijden onder teleurstelling. maar toen hij haar ontgroenden voelde het zo perfect, maar nou weet ze dat ze zijn lippen nooit meer op de hare zou willen voelen.


    doen of niet?
    orgineel?
    celebrities?
    meisjesnaam?
    rollen?
    titel?

    dankje:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    doen, al vind ik het niet erg origineel, met beroemdemensen, amy, nee, weet ik niet :3
    en laat me wel weten wanneer hij er is :3

    doen of niet? jA!
    orgineel? HEEL ERG EIGENLIJK!
    celebrities? Nee hoewel.... Mischien een leuke jongen!
    meisjesnaam? Elise Nikki Verona nino of Senna
    rollen? Ja. *Steekt hand op*(doeg)
    titel?Replay a Love of: in love again

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 18:53 ]

    Ik kan niet echt beoordelen of je het naar mijn mening zou moeten doen of niet. Wat wil je met het verhaal?


    No growth of the heart is ever a waste

    Het lijkt me een leuk verhaal, dus zeker doen. Stop er geen beroemdheden in. Al 9/10 verhalen hier zijn daarover, dus dan haalt het de originaliteit echt omlaag.