• Ugh, vreselijk. Alles wat ik doe doe ik zowat fout, volgens mijn moeder. Zo doet ze altijd als er van die kleine strontkinderen hier logeren. Nu mocht ik niet op de kamer even mijn telefoonoplader pakken, mijn telefoon was namelijk helemaal leeg, want zo zou ik haar wakkermaken. Ja hoor. Ik slaap ook heel licht en niemand blijft die kamer uit voor míj. ‘Ja maar ze heeft slecht geslapen.’ Ja wat boeit mij dat, als ik maar twee uur geslapen heb gaat ze ook gewoon stofzuigen op de gang.

    Sorry, ik ben misschien hartstikke kinderachtig bezig maar dit hangt me nu echt de kont uit.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    iedereen heeft wel iets wat oneerlijk is, gewoon niet op letten en wel letten op de aardige dingen =D


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Denk maar zo; Life is shit


    Queen of Hell is my name

    Die kinderen worden toch niet wakker als je eventjes wat pakt? o.o
    Je ma is raar :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    Die kinderen worden toch niet wakker als je eventjes wat pakt? o.o
    Je ma is raar :3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat slaat tog nergens op! :O

    K ben het wel met je eens hoor!:O


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Maak je niet dik, dat gebeurt overal.

    Lagoon schreef:
    Die kinderen worden toch niet wakker als je eventjes wat pakt? o.o
    Je ma is raar :3


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is rot voor je. Toen er eerst kleine kinder bij ons waren mocht ik mijn favoriete serie die ik volg en verslaafd aan ben neit zien want die oudste wou K3 per se zien en ging huilen toen ik het uitzette en die jongste lag boven bij de tv te slapen.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Life sure is a bitch! o:


    Quiet the mind, and the soul will speak.